مدیر آموزش و پرورش کامیاران:

بسیج نماد مشارکت مردم در حراست از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در آیین بزرگداشت هفته بسیج گفت:بسیج نماد حضور و مشارکت مردم در حراست از ارزشها و حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۶۸۷۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، آیین بزرگداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش شهرستان کامیاران با حضور کارکنان حوزه اداری برگزار شد .

اله ویسی مدیر آموزش و پرورش کامیاران در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و ایثارگران، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام (ره) یکی از دستاورد های برجسته انقلاب اسلامی ایران و نماد مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم یک کشور در حراست از ارزش های انقلاب و حفظ دستاوردهای آن است، بسیج با پیشینه درخشان در طول هشت سال دفاع مقدس و دوران پس از آن، امروز با حضور ثمر بخش در شئونات مختلف جامعه به ایفای نقش می پردازد، حضور بسیج در آحاد مختلف مردم نماد ایستادگی و عاملی بازدارنده در مقابل زیاده خواهی و زور گویی های استکبار جهانی است .

وی در ادامه اظهار داشت: بسیج به عنوان پشتوانه ای مطمئن در برنامه های مختلف کشور همواره در خدمت انقلاب و مردم بوده و برای نسل نو انقلاب باید به عنوان الگویی مناسب برای جوانان معرفی شود .

در ادامه این مراسم سرهنگ ملکی فرمانده سپاه کامیاران نیز ضمن تبریک هفته بسیج در خصوص نقش ها و کارکرد های بسیج از آغاز تشکیل تا کنون در سطح کشور، مطالبی بیان و نقش آموزش و پرورش را در گسترش و همراهی با برنامه ها و فعالیت های بسیج بسیار مهم ارزیابی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار