فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردهای بسیج است

شیروان (پانا)- فرمانده سپاه ناحیه شیروان در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد هفته بسیج فرصتی باارزش برای معرفی دستاوردهای بسیج است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردهای بسیج است

علی دارابی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره همه شهدا گفت: بسیج مستضعفین در همه عرصه‌ها و هر کجا که نیاز به خدمات رسانی است پای کار بوده و توانسته در طول ۴۰ سال از ابتدای تشکیل این نهاد مردمی در انقلاب، جنگ تحمیلی، حوادث غیر مترقبه (سیل، زلزله، بیماری کرونا، غسل اموات) و ... خدمات بسیار بزرگی را ارائه نماید و ما باید قدر آن را بدانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدآفرینی باید همراه با مطالبه‌گری باشد، افزود: دشمنان با ایجاد ناآرامی، تهاجم فرهنگی و... می خواهند چوب لای چرخ این انقلاب بگذارند و در بحث انتخابات نیز تمام هم و غم‌ها، باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشد و اگر حضور در پای صندوق‌ها کمرنگ شود دشمنان کار خود را دوباره آغاز خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان برنامه‌های متنوع هفته بسیج و سپاه را ۲۰ عنوان با ۱۳ برنامه قله‌ای و محوری و ۱۱۵۰ ریز برنامه اعلام کرد و گفت: دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، نشست‌های بصیرتی در ۱۷۴ پایگاه، تجلیل از بسیجیان نمونه و فرماندهان پایگاه‌های محله، برگزاری یادواره شهدای اصناف و نیروگاه، اجرای مراسم محوری اجتماع بزرگ بسیجیان در روز جمعه سوم آذر ۱۴۰۲ همراه با میقات الصالحین در مصلی نماز جمعه برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج (هر پایگاه یک نمایشگاه)، برپایی میز خدمت ادارات در مصلای نماز جمعه و مناطق محروم، برگزاری شب شعر توسط بسیج هنرمندان، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی، عمرانی، حقوقی و ...، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی شامل آبرسانی، ساخت خانه محرومین، زیباسازی مدارس و ...، شستشوی ضریح امام زاده نقی الهادی (ع)، شرکت بسیجیان در نماز جمعه، حضور بسیجیان در مراکز علمی و صنعتی، برگزاری دوره های آموزشی حقوقی و سبک زندگی در محله ‌های پیش‌بینی شده با موضوع فرزندآوری و با همکاری اداره بهزیستی، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری جشنواره سرود بسیج، پویش نذر خون در پایگاه‌های بسیج، ساخت ۱۳۲ منزل محرومین توسط بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد، سرکشی از ادارات و... از جمله برنامه هایی هستند که در طول هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهند شد.

اربابی در پایان با اعلام اینکه ۵۴ هزار نفر عضو بسیج شهرستان هستند، از حضور ادارات در اجرای برنامه‌های بسیج به ویژه در یادواره شهدا تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار