فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد:

برای نخستین بار در کشور، افتتاح سیبل هوشمند در کرج

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از افتتاح سیبل هوشمند برای نخستین بار در کشور و هم‌زمان با هفته بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز در کرج، سرهنگ احسان خورشیدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه که در کافه کتاب صالحین برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، گفت: با توجه به آغاز هفته بسیج، برنامه‌های متنوعی در این راستا در دستور کار ما قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در ادامه به بهره‌برداری از سیبل هوشمند در البرز برای نخستین بار در کشور اشاره کرد و متذکر شد: این وسیله به دستور سپاه قدس در دستور کار ناحیه امام حسین (ع) قرارگرفته است و توسط جوانان نخبه ساخته‌شده است؛ این مهم به ثبت ملی رسیده است و پس از بهره‌برداری به تولید انبوه نیز خواهد رسید.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) سیبل هوشمند امکاناتی پیشرفته است برای افرادی که در حوزه تیراندازی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی مرز رشد و خلاقیت در هفته بسیج در البرز، تصریح کرد: در زمینه‌های علمی اقدامات فراوانی انجام‌شده است و در راستای فرهنگ پیشرو به انجام رسیده است که در هفته نخست آذرماه این سری برنامه‌ها ارائه می‌شود.

خورشیدی با بیان اینکه برنامه‌ای به‌عنوان «محل مهربانی» توسط حوزه 113 عمار یاسر، راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز در راستای اجرای خدمات ازجمله پزشکی، ایجاد رابطه میان مسئول و مردم، ورزشی و غیره انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) از اجرای برنامه پیاده‌روی در روز سوم آذرماه خبر داد و بیان داشت: برگزاری میزهای خدمت در مسیر پیاده‌روی برای اقشار مردم انجام‌شده است و سعی داریم تعامل میان مردم و بسیج برگزار شود.

به گفته وی 250 هزار دعوت‌نامه از ناحیه امام حسین (ع) برای مردم ارسال‌شده است تا در پیاده‌روی حضور یابند؛ جوایز نفیسی همچون 110 دوچرخه و غیره در نظر گرفته است و مسیر پیاده‌روی از میدان والفرج تا میدان جمهوری ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه سعی داریم برنامه‌های مسجد محور برگزار کنیم، افزود: در راستای ایجاد فرهنگ پیشرو در کافه کتاب صالحین اقداماتی انجام‌شده است که به یک پاتوق برای نیروهای انقلابی، کتاب‌خوان و فرهنگی قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مناطق کم‌بضاعت، همچون اسلام‌آباد مینی‌بوس سلامت در درب مساجد مستقر خواهد شد که پیش از استقرار این مجموعه اعلام خواهد شد و ارائه خدمات پزشکی خواهند داشت.

خورشیدی با اشاره به‌روز شکوه انقلاب که مصادف با پنجم آذرماه شده است، افزود: در این روز برنامه‌ای در مصلی با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار خواهد شد؛ بسیاری از برنامه‌های جهادی به دلیل اعزام نیروها به کرمانشاه لغو شده است.

وی یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از هفته بسیج دانش‌آموزی تا کنون ادامه‌دار بوده است که سعی داریم این روند با محوریت علمی پژوهشی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه نشست «آزاداندیشی بی‌تعارف» در سطح دانشگاه‌ها انجام خواهد شد، اظهار داشت: سعی داریم رفع دغدغه نسل جوان انجام شود.

خورشیدی با بیان اینکه اولین حوزه فضای مجازی کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: سعی داریم با ایجاد گفتمان برنامه‌ها اجرا شود؛ توسط نیروهای سایبری، نیروهای بسیجی را به جنگ فضای مجازی اعزام خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی حوزه‌های به پهنای باند شباب مجهز شده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از بهره‌برداری از این مجموعه ارتباط حوزه‌ها با هم به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار