اعزام مشاوران متخصص آموزش و پرورش تهران به مناطق زلزله زده

کاروان مهر و اميد با اعزام مشاوران متخصص آموزش و پرورش تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور راهی مناطق زلزله زده شد.

کد مطلب: ۶۸۴۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، کاروان مهر و اميد شامل مشاوران و روانشناسان متخصص آموزش و پرورش شهر تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام مي شوند.
رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام اين خبر افزود: مشاوران و روانشناسان اعزامي ، اعضای متخصص و باتجربه خانواده بزرگ مشاوران آموزش پرورش شهر تهران، بعد از حادثه ناگوار و دلخراش استان های غربی کشور داوطلبانه و با هماهنگی و پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران, برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اعزام مي شوند.
عليرضا راه پيما بیان کرد: طرح اعزام مشاوران و روانشناسان تحت عنوان "کاروان مهر و اميد" با توجه به حجم خسارات وارده در مناطق زلزله زده و آسيب هاي روحي و رواني به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه است و با هماهنگی های به عمل آمده در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مقرر گردید, گروه اول مشاوران علاقمند پس از ثبت نام مقدماتي تا آخر هفته جاري به مناطق زلزله زده اعزام گردند. مشاوران و روانشناسان داوطلب مي توانند مشخصات (نام و نام خانوادگی،مدرک تحصیلی، سابقه کار، منطقه محل خدمت) را به اداره مشاوره شهر تهران و يا شماره تلفن ۶۶۹۶۰۸۶۲ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار