استاندار قزوین تاکید کرد:

کمک به سرمایه گذاران ؛ ملاک ارزیابی و انتخاب مدیران کارآمد است

استاندار قزوین در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان ،بیان داشت: کمک به سرمایه گذاران ؛ ملاک ارزیابی و انتخاب مدیران کارآمد است.

کد مطلب: ۶۸۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در اقتصاد مقاومتی باید پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش در اولویت باشد.
وی افزود: باید برای نوسازی واحداطلاعات اولیهها تسهیلات لازم را اختصاص دهیم و اجازه دهیم تا تولید رونق بگیرد در غیر این صورت برنامه های قبلی هم دچار خسران می شود.
استاندار تصریح کرد: اگر مدیران با تولیدکننده همراهی نکنند و برای تامین سرمایه ثابت و در گردش و نوسازی واحدها اقدام نکنند نمی توانیم اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و به اشتغال هم آسیب می خورد.
وی بیان کرد: تا پایان سال فرصت کمی داریم و لازم است کارها سرعت بگیرد تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.
زاهدی گفت: سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن باید مشکلات واحدها را بررسی کنتد و ریشه مشکلات مانند نقدینگی، فرسوده بودن تجهیزات و نداشتن بازار را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند و برای آن تدبیر کنند.
وی یادآورشد: بخش کشاورزی در دریافت تسهیلات از صنعت عقب ماتده و باید این وضعیت اصلاح شود و در این راه سایر دستگاهها همکاری بیشتری داشته باشند.
استاندار قزوین اضافه کرد: هر دستگاهی که برای رونق تولید همکاری نکند و همراه سرمایه گذار نباشد و چوب لای چرخ بگذارد و مدیرانی که خودشان قانون را تفسیر کنند در مورد انها تصمیم می گیریم.
زاهدی بیان کرد: ملاک ما در ارزیابی مدیران میزان همکاری آنها با تولیدکننده و کارآفرینان است و چون هنوز تغییرات مدیریتی به طور کامل انجام نشده در تداوم کار مدیران این موضوع در اولویت است.
وی اضافه کرد: اگرتولید رونق نگیرد سایر مشکلات حل نخواهد شد زیرا بسیاری از آسیبها ریشه در بیکاری دارد و اگر تولید رونق نگیرد سایر امورحل نمیشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار