مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :

13آبان نمادوحدت و پایداری ملت ایران دربرابرزیاده خواهی های دشمنان است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم راهپیمایی یوم الله 13آبان رمز دشمنی آمریکا با ملت ایران را پایداری و استقامت مردم ما در برابر زیاده خواهی های دشنمان برشمرد.

کد مطلب: ۶۸۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، خدانظر دریکوند به رشد انقلاب صنعتی در قرن بیستم اشاره کردو گفت : در این قرن دنیا شاهد بروزو ظهور دو تفکر کاپیتالیسم و سوسیالیسم بود که رشد ، توسعه و ترقی جهان را بر پایه نظام سرمایه داری غرب و یا نظام کمونیستی و کارگری شرق خلاصه می کردند .

وی تاکید کرد : این نظام ها به دنیا القاء می کردند که برای توسعه ناگزیرند که یکی از این دو راه را برگزینندو از تفکر غربی یا شرقی تبعیت کنند .

دریکوند ادامه داد : در چنین شرایطی مردم ایران به رهبری پیری فرزانه و مجاهد و فقیهی مجتهد بر پایه نظام مترقی اسلامی الگویی را به دنیا ارائه کرد که به شرق و غرب متکی نبود و مسیر پیشرفت ، توسعه و عزت را کاملا مشخص می کرد و امریکا چشم دیدن این الگوی جدید را نداشت و به همین خاطر مدام با کشور و ملت ایران عناد و دشمنی می کنند و لحظه ای هم از توطئه بر علیه کشور کوتاه نمی آیند.

وی بر این نکته تاکید کرد که مردم مسلمان ایران ثابت کرده اند که پای هویت ، فرهنگ ،ملیت و اعتقادات خود ایستاده اندو حاضر به تسلیم و کرنش در برابر شرق و غرب نیستند .

وي ادامه داد : مردم ما جنگ طلب و خشونت طلب نیستندو هیچ گاه به دنبال جنگ و مخاصمه با هیچ کشوری نبوده اند اما ثابت کرده اند که در برابر تهدیدات واکنش های تندی را نشان خواهند داد .

دریکوند در ادامه به سخنان نابخردانه و نسنجیده رئیس جمهور آمریکا در باره ایران ، سپاه پاسداران و خلیج فارس اشاره کردو گفت : در پی توهین های رئیس جمهور آمریکا به سپاه همه دیدیم که مردم چه واکنشی نشان دادندو چگونه نسبت به فرزندان انقلاب ابراز علاقه کردند .

وی تصریح کرد : سپاه پاسداران فرزند انقلاب است و مردم هم به تلاش ، کوشش و نقشی که سپاه پاسداران در برقراری امنیت و اقتدار کشور دارد ،واقفند .

دریکوند در ادامه به نقش وحدت و همدلی در اقتدارکشور اشاره کرد و گفت : ما به وحدت ، همدلی ، برابری ، برادری ، انسجام و یگانگی نیازمندیم و با وحدت و همدلی می توانیم بر مشکلات غلبه پیدا کنیم و ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کنیم .

وی تصریح کرد : تفرقه و دشمنی آفتی جدی است و می تواند امنیت ما را تحت تاثیر قرار دهد و باید به شدت از تفرقه ، دودستگی ؛ قبیله گرایی و طایفه بازی اجتناب کنیم .

دریکوند به راهپیمایی اربعین حسینی هم اشاره کردو این راهپیمایی را نماد وحدت تشیع عنوان خواندو ادامه داد : میلیونها زائر حسینی در مسیر کربلای معلی با وحدت و انسجام مسیری را طی می کنند تا به جهانیان اعلام کنند که پیرو حسینی هستند که در برابر ظلم و استکبار سر فرود نیاورد و در مقابل ظلم دشمن ایستاد تا حق و حقیقت پایدارو جاودانه بماند .

در ادامه این مراسم قطعنامه راهپیمایی یوم الله 13آبان توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار