دبیر سرویس روزنامه همشهری در گفت و گو با خبرنگار پانا:

باید به خبرنگاران جوان بها داد / به خبرنگاران جوان می بالیم

خبرنگاران پانا قم، پنجشنبه از غرفه روزنامه همشهری در بیست و سومین نمایشگاه پانا دیدن کردند و در این بازدید، مظفری دبیر سرویس روزنامه همشهری به سوالات خبرنگار پانا پاسخ داد.

کد مطلب: ۶۷۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، خبرنگاران پانا قم، پنجشنبه از غرفه روزنامه همشهری در بیست و سومین نمایشگاه پانا دیدن کردند و در این بازدید، مظفری دبیر سرویس روزنامه همشهری به سوالات خبرنگار پانا پاسخ داد.

سید نورالدین مظفری از حضور پرشور جوانان ونوجوانان تقدیر کرد و از آنان سپاس گذاری کرد و گفت: وجود خبرنگاران جوان برای ما و کشور عزیزمان باعث افتخار می باشد و ما به آنها می بالیم.

وی افزود: این کنجکاوی که خبرنگاران ما در عرصه تهیه خبردارند، خود نشان دهنده بالندگی آن ها و اشتیاقشان را نمایان می کند تا خبر را در سراسر کشورعرضه کنند.

دبیر سرویس روزنامه همشهری در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر تاثیر وجود دانش آموزان خبرنگار در حوزه خبرنگاری گفت :

حضور دانش آموزان در این عرصه بسیار موثر بوده است و به جوانان و نوجوانان ما در این عرصه باید بها داده شود؛ این موضوع مهم به مسولین ما بر میگردد و حضور خود دانش آموزان نشان دهنده این هست که در این عرصه بسیار اهمیت دارند تا مسولین ما را به این باور برسانند که باید به آنها توجه شود.

مظفری در آخر به خبرنگاران جوان پانا توصیه کرد که به صورت مداوم در این عرصه فعالیت کنند و اخبارها را پیگیری نمایند تا بتوانند اخبارهای صحیح را انتشار بدهند.

/ حانیه عطائی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار