معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

صنعت و مهارت دو عضو جدانشدنی اشتغال و ارتقا کشور هستند

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تنکابن صنعت و مهارت را دو عضو جدانشدنی و تاروپودهای اشتغال و ارتقا کشور نامید.

کد مطلب: ۶۷۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، محمدامین سازگارنژاد ضمن بازدید از کارگاه‌های آموزشی و گفتگو با مربیان و کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای تنکابن, از صنعت و مهارت به عنوان تار و پودهای اشتغال و ارتقا کشور نام برد که باید در تبلور مهارت در صنعت و ارتقا صنعت در کشور تلاش وافر کرد.

وی با ضروری خواندن ارتقا مهارت کارجویان در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای, بر بروز شدن سیستم‌های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای را تاکید کرد.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تنکابن, از عقد تفاهم نامه با شرکت¬ها و صنایع بزرگ خبر داد و افزود: ‌«انعقاد این تفاهم نامه ها باعث ارتقا فنی و مهارتی مربیان و کارآموزان و همچنین تجهیز کارگاه های آموزشی مراکز خواهد شد.»

وی از مدیران کل و روسا مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواست تا با نیاز سنجی و مطالعه بر روی فناوری های نو و با برقراری ارتباط با صنایع و شرکت های بزرگ استانی و شهرستانی، فناوری های روز آن شرکت ها را با استانداردهای آموزش فنی و حرفه ای همراه سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار