جلسه ستاد برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت بر عملکرد شورای دانش آموزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه با حمایت از شوراهای دانش آموزی و برگزاری نشست های دانش آموزی گفت: توسعه شوراهای دانش آموزی برای تعمیق مسائل تربیتی و اجتماعی دانش آموزان مفید است و هر چه قدر در این زمینه برنامه ریزی انجام شود دانش آموز و آموزش و پرورش سود می برند.

کد مطلب: ۶۷۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ،مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه با حمایت از شوراهای دانش آموزی و برگزاری نشست های دانش آموزی گفت: توسعه شوراهای دانش آموزی برای تعمیق مسائل تربیتی و اجتماعی دانش آموزان مفید است و هر چه قدر در این زمینه برنامه ریزی انجام شود دانش آموز و آموزش و پرورش سود می برند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه ی سخنان خود پیشنهاد برگزاری نشست های شوراهای دانش آموزی با حضور مسئولین در 41 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان و در سطوح مدرسه ای، منطقه ای و استانی را ارائه و خواستار برنامه ریزی در اجرای دقیق این موضوع شد.

محمد جواد احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از ساحت های تربیت ،تربیت سیاسی اجتماعی می باشد که ظهور آن در شوراهای دانش آموزی بروز می کند.

معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با اشاره به ارزیابی بعمل آمده از عملکرد شوراهای دانش آموزی گفت: در مرحله استانی تعداد 200 شورای دانش آموزی مدارس، مورد ارزیابی قرار گرفتند که 35 شورای برتر معرفی و از 750 همکار فرهنگی فعال در این زمینه تقدیر بعمل آمد.

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت بر عملکرد شورای دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته 640000 نفر دانش آموز در بیش از 4500 آموزشگاه با حضور در پای صندوق های اخذ رای تعداد 25000 نفر از کاندیداهای شورای دانش آموزی را انتخاب نمودند.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته ،در سال تحصیلی گذشته 1200 نفر از منتخبین شوراهای دانش آموزی در 6 نشست با عنوان کرسی های آزاد اندیشی با موضوع نفی خشونت به بحث و گفتگو پرداختند.

شکری عنوان کرد:امسال بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان در سراسر استان در روز 3 آبان ماه برگزار و با حضور مسئولین استانی، مراسم نمادین برگزاری این انتخابات در دبیرستان شاهد حضرت زینب(س)ناحیه 3 اصفهان اجرا می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار