مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

محور شال ـ ماجولان ـ ماسوله سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی محور شال- ماجولان- ماسوله به طول ۳۵ کیلومتر در محدوده استان اردبیل در حال اجراست که با تامین اعتبار سال آینده افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محبوب حیدری درجریان بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان خلخال افزود: عملیات تعریض، بهسازی، بازیافت سرد محور خلخال- اسالم به طول ۶.۶ کیلومتر در ضخامت ۲۵ سانتیمتر و اجرای ۱۸ هزار تن آسفالت بیندروتوپکا از ۱۶ کیلومتر این مسیر به اتمام رسیده و عملیات تعریض و بهسازی مابقی طول مسیر تا انتهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان اردبیل در دست اجرا است .

وی گفت: با توجه به تعریض این محور و ارتقای مشخصات این محور از راه فرعی به راه اصلی ضمن تاثیر بر کاهش تراکم ترافیک و تسهیل تردد در طول این مسیر، زمینه‌ساز افزایش ایمنی و رضایت­مندی مسافران خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: ۱۵کیلومتر از این مسیر تاکنون تکمیل و عملیات احداث ۱۰ کیلومتر نیز شروع شده که در صورت تامین منابع اعتباری و اختصاص ۱۰ میلیارد تومان می‌توانیم ۲۰ کیلومتر از این پروژه را به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم .

حیدری افزود: ۲۰کیلومتر از محور شال- ماجولان- ماسوله در محدوده راه و شهرسازی استان گیلان است که با برگزاری مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار برای آن پروژه اقداماتی را مسئولان راه و شهرسازی استان گیلان اقدام کرده‌اند .

وی در مورد پروژه بهسازی راه روستایی گیلوان - ماسال اظهار کرد: پروژه بهسازی راه روستایی گیلوان - ماسال به طول ۵۱ کیلومتر بوده که از این مقدار ۴۲ کیلومتر در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان استان گیلان قرار گرفته و ۹ کیلومتر باقیمانده از طول این مسیر در حوزه استحفاظی استان اردبیل شهرستان خلخال قرار دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه دو کیلومتر از طول مسیر راه روستایی گیلوان - ماسال احداث و بهسازی شده و مابقی در سال ۹۷ اجرا خواهد شد، گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری زیبا در این منطقه و نزدیک‌ترین راه ارتباطی بین استان‌های گیلان و اردبیل از ویژگی‌های ممتاز مسیر ماسال - گیلوان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار