در راستای اهمیت صرفه جویی در مصرف آب

معلمان و دانش آموزان شهرستان قدس حامی آب شدند

مراسم آموزش مصرف بهیه آب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در دبستان حضرت زهرا (س) شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، مراسم آموزش مصرف بهیه آب با حضور ولی زاده ، مدیر روابط عمومی شهرها و شهرک های غرب استان تهران ، رضوانی ، مدیر آبفای شهرستان قدس و محمدی ، معاون پشتیبانی و توسع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در دبستان حضرت زهرا (س) شهرستان قدس برگزار شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در مدارس و تقدیر از تلاش های شرکت آب و فاضلاب در این زمینه ، خطاب به دانش آموزان گفت : آب مصرفی منازل ما به سختی و با تلاش های فراوان در اختیار ما قرار می گیرد و ما باید قدر این نعمت با ارزش را بدانیم.

صادق محمدی ادامه داد : ما باید روش های مصرف آب را یاد گرفته و آن را در زندگی به کار بگیریم.

وی با اشاره به محدودیت منابع تأمین آب از دانش آموزان خواست به این موضوع اهمیت داده و صرفه جویی در مصرف آب را همیشه مدنظر داشته باشند.

در ادامه کارت هایی با عنوان حامیان آب تهیه شده و در اختیار معلمان و دانش آموزان علاقه مند قرار داده خواهد شد تا این موضوع فرهنگ سازی شده و یک همت همگانی در مصرف بهینه آب در جامعه ایجاد گردد.

در این مراسم اولین نسخه کارت حامیان آب به صورت نمادین ، به نام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس صادر و اهدا گردید.

شایان ذکر است ،در ادامه گروه نمایشی با ایجاد انگیزه و حساسیت در دانش آموزان ، نکات آموزشی در مصرف بهینه آب را با زبان نمایش به دانش آموزان آموختند.

/خبرنگار: مائده شاهنامه خوان /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار