پيام مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل به مناسبت هفته‌ي پيوند اوليا و مربيان؛

هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ساختن جامعه ای سالم است

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل به مناسبت هفته‌ي پيوند اوليا و مربيان، پيامي صادر كرد.

کد مطلب: ۶۷۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، متن پيام احمد ناصری به شرح زير است:

به نام خداوند بخشنده‌ي مهربان

پیوند اولیاو مربیان می تواند خانه و مدرسه را به مرکز تعلیم و تزکیه تبدیل نماید. حضرت امام خمینی(ره)

سلام و درود بر همكاران محترم، والدين گرامي و دانش‌آموزان عزيز

نقش اولیا از آن روی در مشارکت با آموزش و پرورش اهمیت پیدا می کند که خانواده اولین کانون موثر در تربیت ، رشد و تکوین شخصیت فرزندان و پایه و اساس تربیت آنان است که افراد تربیت شده در آن پس از ورود به اجتماع ، ویژگی های مطلوب و نامطلوب خود را آشکار می کنند.

همین فرزندان امروز پدران و مادران و خانواده های آینده را می سازند و بر اساس فرامین بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری ، هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز ساختن جامعه ای سالم بر مبنای باورهای دینی و تربیت انسانی و اسلامی می باشد.

پیوند دو کانون خانه و مدرسه در این راستا می تواند گامی مهم و اساسی برای به ثمر نشستن برنامه های این دو کانون باشد .

هفته پیوند اولیا و مربیان فرصت مناسبی است تا با یادآوری تاثیر ارتباط خانه و مدرسه و با نصب العین قراردادن سند تحول آموزش و پرروش، با مشارکت و همدلی و همگرایی خانه و مدرسه موجب تربیت نسلی متعهد و متخصص برای پیشرفت ایرانی سربلند باشیم .

اینجانب امیدوارم در سایه مشارکت ها و تلاش های موثری که از سوی اولیای محترم و برنامه ریزی های مفید مربیان در سایه مشارکت همه جانبه اولیا میسر خواهد شد ، برای ارتقای کمی و کیفی وضعیت آموزش و پرورشی در راستای تحقق شعار سال تحصیلی 97-96(آموزش و پرورش تحول گرا و مشارکت جو براساس سند تحول بنیادین )گامهای موثر ی برداشته شده و زمینه های ایجاد بستر مناسب و تعامل سازنده بین خانه و مدرسه فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار