ارتباط موثر بین فرزندان و والدین اولین شرط سلامت روان برای فرزندان است

با حضور کارشناس تربیتی اداره کل بهزیستی استان اصفهان وشرکت اولیا دانش آموزان کلاس اول ابتدایی همایش فرزند پروری و سلامت روان درهنرستان خیام سمیرم برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۷۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان سمیرم در این همایش که به منظور تبیین وآشنایی والدین کلاس اول با سبک های فرزند پروری برگزار گردید معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم ضمن خیر مقدم و گرامی داشت هفته بهداشت روان به ضرورت یادگیری مهارتهای فرزند پروری و خودداری از آزمون و خطا در امر تربیت اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش ترویج شیوه های زندگی سالم ، پیشگیری از رفتارهای پرخطر ، افزایش مهارت و سطح آگاهی اولیا و ارتقاء فرزند پروری مثبت است .

انصاری پورهمچنین بر ضرورت آشنایی والدین با شیوه های نوین فرزند پروری تاکید نمود ونیز خواستارتوجه بیشتر والدین به فرزندانشان درخصوص پیامدهای احتمالی غفلت والدین از آنان گردید.

کارشناس تربیتی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نحوه ارتباط صحیح با فرزندان بیان داشت: ارتباط موثر بین فرزندان و والدین از اولین شروط سلامت روان برای فرزندان است و این ارتباط باید در کودکی شکل بگیرد و در نوجوانی با احترام ادامه یابد تا حدی که فرزند بتواند با پدر و مادر خود به راحتی حرف بزند در عین حال از دایره احترام پا به بیرون نگذارد.

در ادامه خاک شور به بررسی سبک های فرزند پروری و تربیت فرزندان پرداخت و تربیت امروز فرزندان را عامل نقش بستن فردای جامعه و کشور دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار