شهردار منطقه ۲۰ :

بهره برداری از ایستگاه مترو دولت آباد شهرری تا پایان سال

شهردار منطقه 20 در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از ایستگاه مترو دولت آباد گفت: شرکت مترو در صورت تامین اعتبارات لازم برای توسعه خط 6 مترو از ایستگاه دولت آباد تا ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، این پروژه را در سال 97 به اتمام می رساند.

کد مطلب: ۶۷۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،در این بازدید که مجید فراهانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش حضور داشتند، سیداحمد صفوی با اشاره به توسعه خط 6 مترو در نیمه جنوبی اظهار کرد: این بخش از پروژه از ایستگاه دولت آباد آغاز می شود و بعد از عبور از ایستگاه بوستان بهشت، شهید غیوری، بوستان رازی جنب بیمارستان فیروزآبادی در نهایت به ایستگاه ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ختم می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایستگاه دولت آباد به پیشرفت فیزیکی 88 درصد رسیده است، گفت: بحث های سازه ای مربوط به این ایستگاه به طور کامل تمام شد و در صورت تامین بودجه و انجام کارهای الکتریکال و برقی تا پایان سال، ایستگاه آماده بهره برداری است.

صفوی در پایان با اشاره به زمان تکمیل خط 6 در نیمه جنوبی گفت: با توجه به تامین بودجه تا پایان سال 97 این پروژه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار