مدیریت اداره اموزش و پرورش ناحیه یک ری:

هدف آموزش و پرورش تربیت افراد شایسته و دارای خلق و خوی مطلوب است

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت : آموزش و پرورش به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیاز های دانش آموزان نمی باشد و نیازمند کمک والدین است .

کد مطلب: ۶۶۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: تغییر کتب درسی به دلیل تغییرات روحی و پیشرفت علم و نکنولوژی انجام می شود.

وی در ادامه با توجه به هفته انجمن اولیا و مربیان تاکید کرد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیاز های دانش اموزان نمی باشد و نیازمند کمک والدین است و هدف آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان شایسته است.

نصیری با اشاره به پروزه مهر گفت: در این پروژه آماده کردن معلم برای سال تحصیلی و انتخاب نیروی انسانی برای آموزش برتر است و از تالیف کتاب های جدید خبر داد گفت : پیشرفت دانش های بشری موجب ایجاد تغییرات محتوای دروس می شود تا کتب درسی مفید و به روز باشد.

مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از ایجاد تسهیلات و امکانات آموزشی برای افرد بی سواد و کم سواد خبرداد: متقاضیانی که در رده سنی کمتر از 50 سال قرار دارند می توانند با مراجعه به بخش نهضت سواد آموزی اموزش و پرورش از امکانات بهره مند شوند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار