اصلی‌ترین برنامه سال تحصیلی جدید ارتقا کیفی مدارس است

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه برای سال تحصیلی جدید ارتقا سطح کیفی آموزش در مدارس است و امسال مجموعه مدیریت آموزش و پرورش تمام توان خود را مصروف ارتقای کیفیت آموزشی خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۶۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز ، مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت با حضور حسنی فرماندار شهرستان،فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه نطنز و جمعی از مسئولین و معلمان و اولیا و دانش آموزان دبستان ابتدایی شهیدان تقی زاده برگزار شد.
حسنی فرماندار شهرستان نطنز در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان، اظهار کرد: امسال نیز آغاز سال تحصیلی مقارن با هفته دفاع مقدس و ماه محرم است که در کنار توجه به بهار تعلیم و تربیت، بایستی یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و ایثار شهیدان کربلا را گرامی داشت.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت قرآن و نماز در زندگی بشر عنوان کرد: کسانی در معرض آسیبهای اجتماعی و بحران شدید فکری، روحی و خانوادگی قرار دارندکه از قرآن و ارزشهای الهی و اصول اسلامی به دور هستند.
محمودی مدیر آموزش و پرورش نطنز در آستانه بهار تعلیم ، با تبريك فرا رسیدن سال تحصيلي جديد و گراميداشت ياد و خاطره حماسه سازان 8سال دفاع مقدس و ماه محرم و ۷۲ تن از یاران باوفایش که درس ایثار و فداکاری را برای نسل امروز به یادگار گذاشتند.
ایشان در این مراسم گفت : همه وظیفه داریم نسل دانش آموزان را با رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های جوانان و رزمندگان آشنا کرده و فرهنگ ایثار و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در جامعه و محیط های آموزشی حفظ و احیا کنیم.
وی به دانش آموزان توصیه کرد؛ قدر این نعمت ها را بدانند و از تمام ظرفیت های موجود برای هرچه بهتر درس خواندن کمک بگیرند
مدیر آموزش و پرورش نطنز خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های لازم به نحو مطلوب و کارشناسانه برای سال جدید مهیا شده و امیدوارم که با مشارکت همه اولیا و مسئولان بتوانیم آموزش و پرورش پویا و فعالی داشته باشیم.
وی از همکاری مدیریت آموزشگاه و همکاران محترم که این مراسم را اجرا نمودند تقدیر و تشکر کردند.
در این مراسم از پنج تن از دانش آموزان ممتاز شاهد تقدیر بعمل آمد.
اجرای دکلمه ،سرود ،خاطره گویی و اهدا جوایز به دانش آموزان پایه اول ابتدایی از دیگر برنامه های مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار