در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نی ریز مطرح شد؛

اهمیت ورود واحد مشاوره اداره بهزیستی به پرونده های دعاوی خانوادگی

در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نی ریز مطرح شد؛ واحد مشاوره اداره بهزیستی با ورود به پرونده های دعاوی خانوادگی می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

کد مطلب: ۶۶۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس؛ با حضور رئیس دادگستری،دادستان عمومی و انقلاب، رئیس شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش، معاون فرماندار و جمعی از اعضا شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نی ریز جلسه ای در محل دادگشتری این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر مهدوی رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان در ابتدا جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در خصوص شورای پیشگیری، اهمیت و آثار آن مطالبی را ارائه کرد.

رییس این شورا به عهده رئیس دادگستری و دبیری آن بر عهده دادستان می باشد و 14 عضو اصلی داشته و به فراخور موضوع می توان از سایر دستگاه ها به عنوان مهمان دعوت نمود.

در ادامه پنج جرم اول، پنج خواسته اول حقوقی و پنج خواسته اول دادگاه‌ خانواده بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، استفاده بیشتر از واحدهای مشاوره اداره بهزیستی در پرونده های خانواده به خصوص پرونده های طلاق، جمع آوری کارگران اتباع بیگانه از سنگبری ها و کارگاه های شهرستان و رد مرز آنان با حمایت دادستانی نی ریز و تسهیل زمینه های اخذ گواهینامه توسط راکبین موتور سیکلت مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان تمامی اعضا بر ضرورت تداوم فعالیت این شورا و نتایج اثر بخش آن تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار