رئبس سازمان دانش آموزی قم عنوان کرد:

سازمان دانش آموزی قم پیشتاز در کشور

ابوالفضل پورمحمدیان، ریاست سازمان دانش آموزی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: روند پیشرفت سازمان دانش آموزی قم در کشور بی سابقه است.

کد مطلب: ۶۶۵۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی قم با حضور در خبرگزاری پانا به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پورمحمدیان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: در ابتدا سلام و سلامتی آرزومندم برای رهبر فرزانه انقلاب وهمچنین آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر وامید که با ایجاد زیر ساخت های لازم همه تلاش و مساعی خود را به کار گرفته تا با یاری و همراهی مربیان، معلمان، مدیران و اولیای محترم و ارجمند با شعار همدلی، همفکری و همکاری در جهت ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان سعی و تلاش کنیم.

بنده در سالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است، طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی 97-96 را به پویندگان طریق علم و معرفت تبریک گفته و امیدوارم با الهام از قیام حضرت امام حسین (علیه السلام) شور و شعور حسینی را برای دانش آموزان پویا کنیم.

وی همچنین اظهار کرد:

برای سال تحصیلی 97-96 سازمان دانش آموزی استان بلند آستان قم که در سالهای اخیر در کشور، خوش درخشیده و به عنوان برترین استان در بین سازمان های دانش آموزی کشور مطرح می باشد که در اردوی ملی اخیر موفق به کسب 17 پرچم افتخار شده که بی سابقه ترین عنوان برای استان قم از بدو تأسیس تا کنون است.

پورمحمدیان در ادامه گفت:

همچنین سازمان دانش آموزی قم در این راستا در نظر دارد که شروع سال تحصیلی را در کلیه مدارس استان توسط دانش آموزان پیشتاز و فرزانه که به بهترین شکل ممکن اجرا می کنند انجام دهد.

ریاست سازمان دانش آموزی در ادامه از برنامه های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید گفت و مواردی را نام برد که به ترتیب ذیل است:

1) برنامه برای توسعه شور و شعور حسینی در مدارس با اجرای برنامه های دانش آموزی، زیارت عاشورا دسته جات عزاداری، اردوهای زیارتی عبتات، مشهدالرضا و...

2) فعال نمودن مجامع اعضاء، مربیان، مدرسان، پیشکسوتان و استفاده از ظرفیت های این بزرگواران دراجرای سیاست های سازمان دانش آموزی

3) شرکت در مراسم های ملی مذهبی مانند: هفته دفاع مقدس،13آبان،22بهمن و...

4) توسعه و تقویت تشکیلات پیشتازان و فرزانگان

5) شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس پیشتاز و فرزانه

6) درج خبرهای دانش آموزی و مربیان در سامانه پیشفر و سایت پانا

7) بازدید از فعالیت مربیان در مدارس

8) برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و دانش آموزان

9) اجرای اردوی درون و برون استانی

10) جذب دانش آموزان کشور برای بازدید و شرکت در برنامه قم گردی

در پایان پورمحمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر برنامه سازمان دانش آموزی قم در راستای پیشرفت پانای قم گفت: توسعه خبرنگاری پانا با شعار«هر مدرسه یک خبرنگار» در دستور سازمان دانش آموزی قم است که خوشبختانه موفق شدیم دراستان قم خبرنگاران مجربی را معرفی کنیم و کلاس های آموزشی متعددی برگزار کرده ایم و تصمیم داریم این روند را ادامه دهیم تا استعدادهای بالقوه استان را بالفعل تبدیل کنیم.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار