ارتقای نشاط خانواده‌ها دستاورد حمایت از ورزش بانوان

توسعه فرهنگ ورزش منجر به ارتقای سلامتی و نشاط بانوان می‌شود.

کد مطلب: ۶۶۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان، زینب فلکدوست مشاور اموبانوان شهردار کلان شهر رشت با رییس موی چایا گیلان دیدار کرد.

فلکدوست در این جلسه با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ ورزش در بین بانوان کلان شهر رشت منجر به افزایش توانمندیها و روحیه نشاط در خانواده ها می شود، گفت: سلامت روحی به سلامت جسمی وابسته است و ورزش می‌تواند در ارتقای سلامت روحی و جسمی بانوان ما در کلان شهر رشت تاثیر گذار باشد.

وی با تبریک آغاز رسمی فعالیت موی چایا در گیلان خاطرنشان کرد: جمعیت قابل ملاحظه‌ای از بانوان و جوانان شهر رشت در ورزشهای رزمی فعالیت دارند و موی چایا از جمله سبک‌های رزمی است که می تواند در رشت کارنامه‌های درخشانی را از آن خود کند.

زینب فلکدوست ابراز امیدواری کرد، مسولین در توجه به توسعه ورزش بانوان حمایت‌های خود را اعلام کنند.

وی تصربح کرد: موی چایا هنری فراتر از سبک رزمی است و آمیخته شدن قدرتهای فیزیکی این سبک با سنت و آموزهای دینی ما می‌تواند در ارتقای توانمندی بانوان و جوانان رشت موثر واقع شود.

در ادامه این جلسه محمد رمضانی رییس موی چایا گیلان گفت:برنامه‌ریزی‌های مدونی شناسایی و معرفی استعدادهای جوانان گیلان در رشته موی چایا انجام شده است.

وی تصریح کرد: افزایش قدرت دفاعی و ارتقای سلامتی هنرجویان از اولویت اهداف موی چایا محسوب می‌شود.

محمد رمضانی با اشاره به اینکه حمایت مسولین در شهرستانهای استان می‌تو اند در تحقق اهداف کوتاه مدت و بلندمدت سبک موی چایا موثر باشد، خاطرنشان کرد: توجه و پیگیری مسئولین در شورای اسلامی شهر رشت و شهرداری کلان رشت از وضعیت موی چایای گیلان نشان از آگاهی این مجموعه به نتایج موفق گسترش ورزش‌های رزمی در جامعه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار