بهروز عطایی در گفت و گو با پانا:

نباید ژاپن را دست کم بگیریم/والیبال ایران باید به فکر المپیک 2020 باشد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بر لزوم جوان گرایی در تیم ملی برای حضور موفق در المپیک توکیو تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۶۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عملکرد ایران در جام قهرمانان بزرگ قاره ها گفت: ایران دو پیروزی خیلی مهم به دست آورد و برابر ایتالیا و امریکا که از تیم های مطرح دنیا هستند پیروز میدان شد، اما در برابر برزیل آن تیم همیشگی نبود.

وی ادامه داد: البته تیم برزیل هم خیلی قدرتمند بود، آنها واقعا بی نقص بازی می کردند و در دفاع و حمله موقعیت های خوبی داشتند و ایران نتوانست مقابل آنها حرفی برای گفتن داشته باشد. شاید یکی از علت های باخت تیم ایران مقابل برزیل این بود که آنها دو پیروزی به دست آورده بودند و این تصور برای ایران به وجود امده بود که تیم ملی برنده بازی با برزیل است ، تیم ایران باید برای امتیاز به امتیاز این رقابت ها بجنگد و تا پایام مسابقه خودش را برنده نداند.

عطایی با بیان اینکه علت این شکست را نمی توانیم جسمانی بدانیم، اظهار کرد: به نظرم خستگی تاثیری در این نتیجه نداشت، چرا که بازیکنان تیم در شرایط جسمانی فوق العاده ای قرار دارند و به نظرم بیشتر از نظر روحی و روانی تقویت می شدند.

این مربی والیبال همچنین در مورد بازی امروز مقابل ژاپن اظهار کرد: این بازی را نباید دست کم بگیریم چرا که به هرحال ژاپن میزبان است و از امتیاز میزبانی استفاده می کند هرچند که این تیم بردی تاکنون به دست نیاورده اما ایران باید هوشیار باشد و با پیروزی مقابل این تیم و با آمادگی کامل مقابل فرانسه به میدان برود تا به اولین مدال جهانی برسد، برای ملی پوشان ایران امروز این موضوع اهمیت زیادی دارد که بدون ست باخته مقابل ژاپن بازی کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم سکوی جهانی از آن ایران شود اما ان چیزی که مهم است این است که ایران به المپیک 2020 فکر کند و فدراسیون و کادرفنی به جوانان خود اعتماد کند، کاری که تیم های بزرگ دنیا در حال انجام دادن هستند. کادرفنی باید روحیه نتیجه گرایی را کنار بگذارد و به یک تیم جوان و تازه نفس و قدرتمند در المپیک 2020برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار