بازدید فرماندار اسلامشهر از خط تولید شرکت لوله و ماشین سازی ایران

فرماندار شهرستان اسلامشهر با حضور در شرکت لوله و ماشین سازی ایران از خط تولید این شرکت بازدید کرد و با تعدادی از کارگران این مجموعه صنعتی به گفت وگو پرداخت.

کد مطلب: ۶۶۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران در حاشیه این بازدید که رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز حضور داشت، بابایی مدیرعامل این شرکت نیز در سخنانی با بیان اینکه این شرکت با فائق آمدن بر مشکلات ظرفیت تولید روزانه خود را به 200 تن رسانده و بدهی های جاری به ادارات خدمات رسان نیز در حال پرداخت است، گفت: با حمایت مدیران اجرائی شهرستان بویژه فرماندار اسلامشهر تعداد شاغلان این شرکت تا پایان سال جاری از 550 نفر به 700 نفر افزایش یابد

در ادامه جلسه امیر اله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: عبور شرکت لوله و ماشین سازی ایران از شرایط بحرانی و رونق یافتن فعالیت این شرکت که به افزایش میزان تولید و تعداد شاغلان این مجموعه منجر شده، باعث خوشحالی است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر 550 نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند، افزود: مجموعه فرمانداری و دستگاههای اجرائی شهرستان تعامل و همکاری لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اسلامشهر را داشته اند و بحمدا... امروز شاهد هستیم که این تلاش ها به ثمر نشسته و شرکت لوله و ماشین با جدیت تمام مشغول فعالیت و تولید است .

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در سطح شهرستان گفت: همانگونه که رییس جمهور کشورمان ایجاد اشتغال را مهمترین دغدغه دولت و وزارتخانه های مختلف عنوان کردندو در شهرستان اسلامشهر نیز این موضوع در اولویت کاری دستگاههای اجرائی قرار دارد و تلاش ما این است تا ضمن حمایت و کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار، زمینه را برای گسترش و رونق یافتن فعالیت مجموعه های صنعتی و تولیدی بزرگ و همچنین بنگاههای اقتصادی کوچک فراهم کنیم.

شركت لوله و ماشين‌سازي ايران به عنوان اولين واحد صنعتي ذوب و توليدكننده چدن در ايران در سال 1338 شمسي با هدف توليد لوله و اتصالات چدني براي مصارف آبرساني و ديگهاي چدني براي تأمين آب و هواي گرم موسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسيس شد .
شایان ذکر است ،كارخانه لوله‌سازي که كارخانه شماره یک این مجموعه به شمار می رود در شهرستان اسلامشهر قرار دارد و در اين كارخانه توليد لوله و اتصالات از جنس چدن‌نشكن با ظرفيت 60.000 تن درسال، شيرآلات پروانه‌اي، شيرآلات يكطرفه و شير هوا با ظرفيت ٣٠٠٠ تن در سال و ديگهاي چدني شوفاژ تولید می شود.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار