مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

۱۰۰۴ واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آماده بهره برداری شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۴ واحد مسکن مهر در ۷ شهرستان آذربایجان غربی تکمیل و آماده بهره برداری شد.

کد مطلب: ۶۵۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی٬ ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نشست مدیران شورای حمل و نقل آذربایجان غربی اظهار کرد: یک هزار و 4 واحد مسکن مهر شامل 318 واحد در ارومیه٬ 66 واحد در بوکان٬ 60 واحد در تکاب٬ 60 واحد در سلماس٬ 144 واحد در میاندوآب٬ 238 واحد در نقده و 118 واحد در مهاباد آماده بهره برداری شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 19 شهریور امسال در مراسم افتتاح متمرکز این واحدهای مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر در سایت های نمونه برگزار می‌شود.

مبارک قدم افزود: در مجموع 52 هزار واحد مسکونی مهر مورد تعهد آذربایجان غربی بود که از این تعداد 39 هزار واحد مسکونی اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: 3 هزار و 300 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است و پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بسته شده است.

مبارک قدم گفت: اجرای پروژه مسکن مهر در 10 شهر استان با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد همراه است و روند پیشرفت در 3 شهر ارومیه٬ مهاباد و سردشت پایین‌تر از میانگین است٬ میانگین پیشرفت فیزیکی 90 درصد است.

وی به آخرین وضعیت خط آهن نقده به ارومیه اشاره کرد و افزود: 20 کیلومتر ریل گذاری از این پروژه باقی مانده که از دو سمت به صورت دستی و مکانیزه انجام می‌شود.

مبارک قدم خاطر نشان کرد: با توجه به جابجایی خط لوله نفت وقفه‌ای در اجرای این پروسه ایجاد شد که اکنون رفع شده است.

وی بیان کرد: آزادسازی و توافق با مالکان برای مسیرگشایی سرعت اجرای پروژه را می‌کاهد و چنانچه مشکلات این چنینی پیش نیاید به طور متوسط روزانه یک کیلومتر ریل گذاری انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: با رسیدن ریل گذاری به ایستگاه نقده اقدامات ترانزیت و لجستیک انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار