معاون آموزشی دانشگاه آزاد در پاسخ به پانا عنوان کرد؛

۴۵۰ هزار صندلی خالی در دانشگاه آزاد/ برنامه دانشگاه برای طراحی دوره‌ها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح برنامه این دانشگاه برای پر کردن ظرفیت های خالی این دانشگاه از وجود ۴۵۰ هزار صندلی خالی در دوره های کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا درخصوص برنامه دانشگاه آزاد اسلامی برای پر کردن ظرفیت خالی در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد سعی دارد برای جذب دانشجویان تمهیدات ویژه ای در نظر دارد. سعی می کنیم در سطوح تحصیلات تکمیلی به سمت برنامه ریزی رشته های بین رشته ای برویم و این برنامه ریزی به سمت سیاست تشویقی دانشگاه می رود تا مجموعه های بین رشته ای جدید تدوین شود.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد ادامه داد: همچنین در نظر داریم برنامه های موجود در دوره های کاردانی و کارشناسی به سمت آموزش های مهارتی برود و فارغ التحصیلان این دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند.
وی درخصوص آمار صندلی های خالی دانشگاه آزاد نیز گفت: در سال ۹۵ در مجموع ۸۵۰ هزار نفر ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد بوده که نیمی از این ظرفیت ثبت نام کرده اند و بیشتر ظرفیت های خالی در دوره های کاردانی و کارشناسی است. سعی می کنیم تعداد ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار صندلی خالی دانشگاه آزاد را با طراحی دوره های مهارتی پر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار