تقدیر فرماندار آستارا از پزشکان این شهرستان به مناسبت روز پزشک

به مناسبت روز پزشک فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور سرزده در مطب دو تن از پزشکان نام آشنا و قدیمی این شهر روز پزشک را به آنان تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۵۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،یونس رنجکش در این دیدار که رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس نظام پزشکی آستارا وی را همراهی می‌کردند، با حضور در مطب دکتر ناصر وثوقی و دکتر علی صادقی با اهدای دسته گل و لوح تقدیر از زحمات آنها تقدیر کرد.

وی گفت: تلاش‌های پزشکان برای درمان نیازمندان و بیماران قابل ستایش و ستودنی است و آنچه که در این مسیر جز سرمایه های اجتماعی جامعه پزشکی است رفتارهای انسان دوستانه و کارکردهای بدون چشمداشت مادی است که اکثریت جامعه پزشکی از این حسن برخوردارند.

وی اضافه کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا پزشکان خوش نامی دارد که در شهر همواره از آنان به نیکی یاد می شود و مردم نیز قدردان خدمات آنان هستند.

دکتر وثوقی و دکتر صادقی ضمن تقدیر و سپاس از فرماندار آستارا به پاس این حرکت و حضور در مطب پزشکان اظهار داشتند: کارهایی را که شما در این شهرستان انجام می دهید ما و مردم شهر به خوبی آنها را رصد می‌کنیم به ویژه حرکت‌های جدید این گونه ای را که تاکنون سابقه نداشته است.

آنان ضمن آرزوی توفیق برای یونس رنجکش فرماندار آستارا از برنامه‌های وی با رویکرد فرهنگی استقبال کرده و انان را نیاز جامعه دانستند که باید نهادینه شود.

فرماندار آستارا همچنین با حضور در بیمارستان شهید بهشتی این شهر ضمن دیدار و گفت و گویی با پزشکان این بیمارستان روز پزشک را به آنان تبریک گفته و برایشان ارزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار