کردستان قهرمان تیمی مسابقات دو و میدانی المپیاد ورزشی دانشجو معلمان شد

استان کردستان قهرمان بخش تیمی بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان شد

کد مطلب: ۶۵۵۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، استان کردستان با 55 امتیاز، فارس با 47 امتیاز و خراسان رضوی با 34 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم بخش تیمی مسابقات دو و میدانی بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان را از آن خود کردند.

در مسابقات ماده 1500 متر دو و میدانی قاسم حبیبی از استان فارس اول، فایق محمدی از کرمانشاه دوم و ناصر شکری از کردستان سوم شد.

در پرش طول این دوره از مسابقات محمد هاشمی نژاد از کردستان مقام اول، مصطفی عظیمی پور از خراستان رضوی مقام دوم و محمد رضا مرادی از اصفهان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در ماده 400 متر این مسابقات میلاد ملکی از کردستان اول، سعید رشیدی از سمنان دوم و علی عاشوری از مازندران سوم شدند.

در ماده 800 متر فایق محمدی از کرمانشاه قهرمان، حسین هادلو از کردستان دوم و مصطفی حسینی از مازندران عنوان سوم را از آن خود کردند.

در ماده 200 متر این دوره از مسابقات دو و میدانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شاهین نظری از اردبیل، رضا فرهادی از فارس و رضا توفیقی از زنجان عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش پرتاب وزنه امین محمدی از قزوین قهرمان، مجید زارع از فارس دوم و میثم رحیمی از کردستان عنوان سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در ماده 100*4 متر مسابقات دو و میدانی استان های زنجان، مازندران و خوزستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده دو 110 متر با مانع مصطفی عظیمی پور از خراسان رضوی اول، رضا توفیقی از زنجان دوم و امیر محمد آزادفر از همدان سوم شدند.

در ماده 100*4 متر امدادی مجید خلجی، کیوان شهباز اوغلی و محمد نصرت آبادی از زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش ماده 100 متر نهایی شاهین نظری از اردبیل مقام اول، رضا فرهادی از فارس مقام دوم و احمد تاجیک صفا ازکرمان مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در ماده 3000 متر قاسم حبیبی از فارس اول، منصور بهادری قراچه دوم و ناصر شکری از کردستان سوم شدند.

در ماده 400*4 متر امدادی استان کردستان قهرمان و استان های خراسان رضوی و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار