محمدزاده در گفت و گو با پانا:

"بطحایی" می تواند بسیاری از مشکلات فرهنگیان را برطرف کند

مدیرکل هسته مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سابقه مثبت فعالیت بطحایی در آموزش و پرورش گفت: وی می تواند چالشها و مشکلات معلمان را تا حد زیادی برطرف کند.

کد مطلب: ۶۵۳۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

شاپور محمدزاده در گفت و گو با پانا، در مورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و تاثیر فعالیت او در روند ارتقای برنامه ها و سطح نهاد تعلیم و تربیت اظهارکرد: بطحایی سالیان بسیاری است که در آموزش و پرورش فعالیت داشته و دارد و از صف تا ستاد را به خوبی می شناسد. او با مشکلات و چالش های آموزش و پرورش کاملا آشنا است.

وی افزود: 12 سال حضور در شورای عالی آموزش و پرورش، فعالیت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان رئیس مرکز نظارت راهبردی کارنامه درخشانی را برای فعالیت او در وزارت آموزش و پرورش ایجاد کرده است.

مدیرکل هسته مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از نزدیک با روش کار و تخصص بطحایی آشنایی دارم و بر همین اساس این گزینه را از بهترین انتخابها برای وزارت آموزش و پرورش می دانم که می تواند خواسته ها و مطالبات معلمان را برآورده کند.

محمدزاده در مورد شائبه هایی که برای حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان وجود داشته بیان کرد: بطحایی جز اعضای هیات امنا در صندوق بوده و امکان فعالیت اجرایی چندانی در این صندوق برای او وجود نداشته همچنین به دلیل آشنایی با او مطمئن هستم هیچگونه اختلاف حساب مالی وجود نداشته و سندی مبنی بر تخلف او وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار