امام جمعه ایسک:

مسئولین بر توان داخلی توجه داشته باشند

امام جمعه ایسک در توصیه به مسئولین استانی ک کشوری گفت:استفاده از توان داخلی در اولویت باشد

کد مطلب: ۶۵۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ، حجت الاسلام حامد عرب خطیب جمعه آیسک در خطبه ی دوم نماز جمعه این هفته گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی مسئولین نظام اسلامی به خصوص حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل مستکبران عالم همواره موضعی عزتمندانه داشته اند .
وی در ادامه با اشاره به حضور سران، هیات ها و شخصیت های مختلفی که از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف رییس جمهور گفت: این مساله نشان می دهد که سیاست های آمریکا و چند کشور مرتجع منطقه در راستای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است.
وی در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم گفت: مردم از دولت و مسئولین انتظار دارند با تکیه به توان داخلی در جهت رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه های اقتصادی، تورم، رکود و ایجاد اشتغال اقدام کنند و خیلی هم به رفع تحریم ها دل نبندند چرا که هرجا به توان داخلی و عزت ملی توجه کردیم موفق بودیم.
خطیب جمعه آیسک با اشاره به اینکه آمریکا گاها مساله بازدید از سایت های نظامی را مطرح می کند افزود: مراکز نظامی ما حریم امنیتی ماست و نه مسئولین و نه مردم اجازه ی جاسوسی را نخواهند داد.
حجت الاسلام عرب در ادامه به سالگرد جنگ سی و سه روزه اشاره کرد و گفت: پیروزی حزب الله در برابر ارتشی که خود را برترین ارتش دنیا می دانست نشان می دهد هر جا استقامت کردیم و محکم ایستادیم عزتمندانه پیروز شدیم.
وی در پایان به سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان سلحشور به میهن اشاره و تاکید کرد روحیه ایستادگی از آزادگان به ملت ما منقل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار