نتایج حذفی مسابقات بدمینتون المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

نتایج مسابقات حذفی بدمینتون بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

کد مطلب: ۶۵۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، در بخش انفرادی این مسابقات، فاطمه بای از تهران 2 بر 0 مقابل مرضیه علیخانی از اصفهان، فاطمه احدی از خراسان رضوی 2 بر 1 مقابل صفورا میرزایی از کرمانشاه،صبا قدمی از اصفهان 2 بر0 زهرا قزلقانی مقابل خراسان رضوی،مریم مشایخ از تهران 2 بر0 مقابل لیلا ساربانی از هرمزگان و مرضیه علیخانی از اصفهان 2 بر 0 مقابل زهرا قزلقانی به برتری رسیدند.

همچنین صفورا میرزایی از کرمانشاه 2 بر 1 مقابل مرضیه علیخانی از اصفهان،لیلا ساربانی از هرمزگان 2 بر 0 مقابل زهرا قزلقانی از خراسان شمالی، فاطمه بای از تهران 2 بر 0 مقابل فاطمه احدی از خراسان رضوی، صبا قدمی از اصفهان 2 بر1 مقابل مریم مشایخ از تهران و صفورا میرزایی از کرمانشاه 2 بر0 مقابل لیلا ساربانی از هرمزگان به پیروزی رسیدند.

در بخش دوبل آزاد مسابقات تیم استان اصفهان 2 بر 0 مقابل تیم فارس، تیم تهران 2 بر 0 مقابل تیم آذربایجان شرقی، تیم فارس 2 بر 0 مقابل تیم لرستان و تیم اصفهان 2 بر0 مقابل چهارمحال و بختیاری پیروز شدند.

در مرحله نهایی تیمی مسابقات بدمینتون تیم کهگیلویه و بویر احمد 2 بر 0 آذربایجان شرقی، تیم هرمزگان 2 بر 0 گلستان، تیم کهگیلویه و بویر احمد 2 بر 1 هرمزگان، تیم گلستان 2 بر 0 آذربایجان شرقی، تهران 2 بر 0 فارس، اصفهان 2 بر 0 خراسان رضوی و تیم تهران 2 بر 0 اصفهان را شکست داد.

بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان طی 14 روز به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود که 7 روز اول دختران و 7 روز دوم پسران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار