نماینده بوشهر در گفت و گو با پانا:

پیش بینی می شود 80 درصد کابینه پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد بگیرند

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فضای کنونی مجلس شورای اسلامی پیش بینی می شود 80 درصد کابینه پیشنهادی رئیس جمهوری بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

کد مطلب: ۶۵۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

عبدالحمید خدری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: رضایت نسبی از وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزراتخانه های مختلف در مجلس وجود دارد .

وی افزود: با توجه به تغییراتی که رئیس جمهوری در وزارت اقتصاد و امور دارایی داد ، تقریباً کابینه امیدوار کننده است و در کمیسیون ها در مورد گزینه های پیشنهادی بحث و تبادل نظر می شود .

نماینده مردم بوشهر در مجلش شورای اسلامی گفت: صلاحیت و برنامه های پیشنهادی همه وزراء مورد ارزیابی قرار می گیرد و با توجه به قابلیتی که در افراد وجود دارد تصمیم به اعتماد و یا عدم اعتماد به وزیر پیشنهادی گرفته می شود.

وی تصریح کرد: البته فضای مجلس به طوری است که شاید چند نفر از وزرای پیشنهادی نتوانند رای اعتماد کسب کنند که از جمله آنها می توان به محمدجواد آذری‌جهرمی گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد .

خدری یادآورشد: البته گرفتن رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی بیشتر بستگی به هنر افراد پیشنهادی دارد تا بتوانند در صحبت هایی که در مجلس می کنند قابلیت ها و توانمندی های خود را ارائه دهند .

وی خاطرنشان کرد: نسبت به عبدالرضا رحمانی‌فضلی گزینه پیشنهادی وزارت کشور ابتدا در مجلس شورای اسلامی انتقادهای بود اما روز به روز نظرها نسبت به وی بهتر شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار