انتظارات وزیر فعلی از وزیر بعدی آموزش و پرورش

توجه به سازمان‌دانش‌آموزی بعنوان بازوی‌ تغییر رویکرد‌ در تعلیم‌وتربیت

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدوارم سازمان دانش آموزی در دولت بعدی نیز مورد توجه باشد چرا که این سازمان بازوی اصلی تغییر رویکرد در نظام تعلیم و تربیت است .

کد مطلب: ۶۵۱۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در بازدید از خبرگزاری پانا درمورد اهمیت این خبرگزاری در فعالیتهای نظام تعلیم و تربیت و پیشبرد آن اظهار کرد: این خبرگزاری می تواند اهداف ما در نظام تعلیم و تربیت را برآورده کند و دانش آموزان با فعالیت در حوزه خبر ضمن انعکاس فعالیتهای خود به هنر و مهارتی دست پیدا می کنند.

وی ادامه داد: فعالیت خبرگزاری پانا باعث تقویت دانش آموزان شده علاوه بر آن بسیاری از مشکلات نظام تعلیم و تربیت نیز با این اقدامات برطرف می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: انتظار داریم پانا اهداف نظام تعلیم و تربیت را به عنوان خبرگزاری تخصصی آموزش و پرورش دنبال کرده و ما را به هدف خود نزدیک کند.

دانش آشتیانی گفت: از مسائل مهمی که در آموزش و پرورش به آن توجه شده است جایگاه رفیع مدارس بوده علاوه بر آن باید قسمت های اداری کوچک سازی شود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلم را باید در جامعه به منزلت واقعی خود برسانیم اظهار کرد: این مسئله با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره مندی حداکثری از آن ها تحقق می یابد و نکته مهم در این مسئله تغییر بینش و نگرش در جامعه بوده که می تواند نه تنها مسائل آموزش و پرورش بلکه مشکلات جامعه را برطرف کند .

انتظار از وزیر آموزش و پرورش در دولت دوازدهم

دانش آشتیانی با اشاره به اینکه باید نگاه جدی تری به سازمان دانش آموزی شود تصریح کرد: این سازمان یکی از بازوهای اصلی تغییر رویکرد در نظام تعلیم و تربیت محسوب می شود .

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم وزیر آینده نگاه جدی تری به این سازمان داشته باشد گفت: این سازمان و خبرگزاری پانا که وابسته به این نهاد بوده نقش کلیدی در نظام تعلیم و تربیت داشته و وزیر جدید می تواند این ظرفیت ها را در ساختار سازمان شناسایی کرده و آنها را مورد توجه قرار دهد. چرا که این مسئله کمک بزرگی در روند فعالیتهای آموزش و پرورش به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار