مسیب زاده اعلام کرد:

چاپ و توزیع 63 عنوان کتاب قرآنی در 4 میلیون نسخه

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برخی از اقدامات انجام شده این اداره کل را تشریح کرد و گفت:چاپ و توزیع 63 عنوان کتاب قرآنی در 4 میلیون نسخه و راه اندازی پایگاه حفظ قرآن کریم با ثبت نام 4 میلیون نفری از مهمترین این اقدامات است.

کد مطلب: ۶۵۰۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا،محمدرضا مسیبزاده در آئین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در مشهدافزود: مجموعه وزارت آموزش و پرورش با مخاطب 40 میلیونی خود محور اصلی تحول در جامعه محسوب می شود.
وی قرآن را عامل وحدت در کشور خواند و افزود: قرآن عترت و نماز بر تارک آموزش و پرورش می درخشد و همه همکاران من در این زمینه تلاش ویژه دارند.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: چاپ و توزیع 63 عنوان کتاب قرآنی در 4 میلیون نسخه ،راه اندازی پایگاه اینترنتی حفظ قرآن کریم با ثبت نام 4 میلیون نفری و کسب رتبه اول نهاد های اجرایی در زمینه حفظ،اجرایی شدن سند توسعه فرهنگ نماز در تمامی استان ها طرح مصباح الهدی در حوزه عترت و معرفی ائمه به عنوان بهترین الگوهای سبک زندگی،طرح الگوی تلاوت را در مدارس و پخش از شبکه قرآن در قالب 70 برنامه، اهدا مراکز دارالقرآن و رفع مشکل نیروی انسانی آنها از جمله فعالیت های موثر آموزش و پرورش در این حوزه است.
مدیرکل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ادامه ضمن معرفی دارالقرآن ها به عنوان پایگاه های مردمی آموزش قرآن اظهار امیدواری کرد: ان شالله در سال آینده بتوانیم برگزاری این مسابقات را به دارالقرآن ها واگذار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار