کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ کرج:

برگزاری دوره های آموزشی پیش اردوی ملی- قطبی اعضاء و مربیان پیشتاز

کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس از برگزاری دو دوره آموزشی پیش اردوی ملی - قطبی اعضاء و مربیان پیشتاز در سالن شهید رجایی ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر گفت : دو دوره آموزشی ویژه مربیان و دانش آموزان پیشتاز اعزامی به اردوی ملی- قطبی با حضور 30 نفر از مربیان و دانش آموزان در روز های شنبه و یکشنبه در سالن شهید رجایی ناحیه برگزار گردید.

در طول برگزاری این دوره های آموزشی ، شرکت کنندگان اعم از دانش آموزان و مربیان با شرح وظایف، برنامه های مهارتی، فنی، فرهنگی و آموزشی در خصوص تشکل پیشتازان و در چارچوب مقررات آشنا شده و آموزش می بینند.

وی افزود: تمرین عملی - مهارتی دانش آموزان عضو گروه پیشتاز ناحیه 2 کرج به منظور ارتقاء سطح علمی - عملی دانش تشکیلاتی و آمادگی مربیان و دانش آموزان منتخب برای شرکت در اردوی قطبی کشوری و نیز شناسایی دانش آموزان توانمند در حوزه فعالیت کاری سازمان دانش آموزی ، سنجش دانش تشکیلاتی دانش آموزان جهت شرکت در برنامه های اردویی درون و برون استانی و همچنین ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان در راستای فعالیت های تشکیلاتی از جمله اهداف محوری برگزاری چنین اردوهایی می باشد. .

کارشناس سازمان خاطرنشان کرد: آموزش، یادگیری مستمر، بکارگیری و فعالیت برای تحقق ماموریت ها بر اساس اساسنامه تشکل پیشتازان جزو اهداف این اردو است که با بهره گیری از ظرفیت مجمع مدرسین منطقه و نیز مدرسین کشوری به مربیان و دانش آموزان آموزش هایی در خصوص مخابرات، نظام جمع، امداد و نجات و کمک های اولیه، گره و چوب بندی داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار