مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

استاندارد سازی وسایل گرمایشی تا مهرماه 96 به پایان خواهد رسید

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: در تلاش هستیم تا استاندارد سازی وسایل گرمایشی بیبش از 140 پروژه در سطح استان را تا مهرماه 96 به بهره برداری رسیده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

کد مطلب: ۶۴۹۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، دولت لطفی در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اردبیل، اظهار داشت: با اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار اردیبهشت ماه 95 که امسال در اختیار استان قرار گرفته است جهت استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس استان، در نظر داریم 70 پروژه دیگر را نیز در مناقصه استاندارد سازی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم تا با پیگیری های لازم بتوانیم تمامی این پروژه ها را در ایام تعطیلات به پایان برسانیم، خاطر نشان ساخت: آمادگی داریم تا مدارسی که در روستاها عملیات گاز رسانی در آن ها انجام شده است، به ترتیب اولویت نسبت به استاندارد سازی آن ها اقدام کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در ادامه از مدیران و روسا خواست تا نیازها و مشکلات خود را به فرمانداری شهرستان ها و مناطق انعکاس دهند تا اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

لطفی همچنین با اشاره به اینکه 200 میلیون تومان جهت خرید رنگ برای رنگ آمیزی مدارس خریداری شده است، تصریح کرد: مناطق و نواحی می توانند جهت تعمیر مدارس خود اقدام نمایند که در صورت اختصاص اعتبارات در کوتاهترین زمان به حساب آموزش و پرورش مناطق و نواحی واریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار