کارشناس مسئول اردوها خبر داد :

بازدید استانی از مراکز تابستانی پایگاه های اوقات فراغت

جابر فراغی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و سید سعید نورائی کارشناس تربیت سیاسی اداره کل از پایگاههای تابستانی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۴۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس ؛ در راستای پیشبرد اهداف غنی سازی اوقات فراغت روز یکشنبه مورخ 8 مرداد ، جابر فراغی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و سید سعید نورائی کارشناس تربیت سیاسی اداره کل از پایگاههای تابستانی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس بازدید کردند.
فراغی در حاشیه این بازدید گفت : : اهداف پایگاه های تابستانی ایجاد فرهنگ و تقویت روحیه ی مسئولیت پذیری، خودباوری با محوریت کار و مهارت و ایجاد محیط شاداب غنی کردن اوقات فراغت به نحو مطلوب است ، از این فرصت مدرسه و اولیا باید فرصت را مغتنم شمرد.

در ادامه نوارئی از فعالیت ها و اقدامات واحد اردو های ناحیه2 تشکر نمودند و ضمن اشاره به دستورالعمل اردویی نسبت به ارزیابی منطقه در این راستا اقدام نمود.
در پایان به اتفاق علی زالی کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد اداره و امیرعلی تقی منش کارشناس مسئول اردوها از کلاسهای مختلف مدرسه شهیدمحمدکاظم موسوی این ناحیه بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار