همگام با اردوهای ملی قطبی/۱۵

خروجی‌های مناسب بعد از اردوها؛ رویکرد جدید سازمان دانش آموزی

معاون کل اردوهای پیشتازان استان مازندران گفت: در اردوهای پیشتازان و فرزانگان با در نظر گرفتن بخش آموزش مربیان برای آغاز سال تحصیلی 97_96، این افراد به عنوان مربیان تشکیلاتی گروه های تشکیلاتی را راه اندازی می کنند.

کد مطلب: ۶۴۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

باب الله یزدانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، در خصوص برگزاری اولین اردوی مربیان فرزانه در رامسر، استان مازندران، اظهار کرد : امسال این اردوهای قطبی ملی در 5 مکان برگزار می شود. در هر بخش برای مربیان 500 نفر ظرفیت اردو دیده شده است و در بخش اعضا در بخش های پیشتازان و فرزانگان هزار نفر ظرفیت اردو خواهد بود.

یزدانی با توجه به بیان مزیت های برگزاری اردوهای قطبی، بیان کرد: هرکدام از اردوی قطبی ملی 6 تا 7 استان را پوشش می دهد که این پوشش دهی می تواند برای آموزش تک تک افراد در استان های مختلف مفید باشد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به رویکرد جدید سازمان دانش آموزی بتوانیم یک اردویی که خروجی مناسب و خوب داشته باشد را با همکاری دست اندرکاران برگزار کنیم.

باید امکانات فراهم باشد

معاون کل اردوهای پیشتازان استان مازندران در پاسخ به این سوال که به دلیل اینکه این اردوها امسال برای اولین بار به صورت قطبی برگزار می شود، ارزیابی شما از این برگزاری نسبت به سال های گذشته چیست؟، خاطرنشان کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان بسیار بالاست و برگزاری این اردوها به صورت قطبی نگرانی زیادی را برای ما تولید می کند.

وی با اشاره به اینکه شاید نگرانی ما به دلیل تهیه امکانات برای زندگی در شرایط سخت باشد، ادامه داد: می توان پیش بینی کرد که این اردوها بتواند در راستای تربیت دانش آموزان جواب دهد در این اردوها بخش آموزش مربیان، برای آغاز سال تحصیلی 97_96 آماده می شوند تا به عنوان مربیان تشکیلاتی گروه های تشکیلاتی را راه اندازی کنند.

معاون کل اردوهای پیشتازان استان مازندران گفت: برگزاری این اردوها برای اعضا یک تجربه خوب است که زندگی در شرایط اردویی را مشاهده کنند. این اردوها بحث آموزش و در کنار هم کار گروهی انجام دادن را دنبال می کند و ما به نتایج این اردوها خوش بین هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار