طرح هجرت ۳ در مدارس شهر نطنز آغاز گردید :

بالا بردن روحیه همفکری ، تعامل و مشارکت گروهی

طرح هجرت ۳ با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت، بهسازی و زیبا سازی مدارس و به منظور تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس شهر نطنز فعالیت خود را شروع نموده است.

کد مطلب: ۶۴۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز از آغاز طرح هجرت ۳ در مدارس این شهرستان خبر داد. محمودی ضمن تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری که فرموده اند «آموزش و پرورش و برنامه های فرهنگی باید در راس امور قرار گیرند» افزود: ما هم امیدواریم که این امر اتفاق بیفتد تا کمتر شاهد آسیب های اجتماعی باشیم .

وی گفت : این طرح با همکاری آموزش و پرورش ونیروی مقاومت بسیج درقالب بسیج دانش آموزی درمدارس شهر نطنز اجرا می شود .

ایشان بیشتر فعالیت های دانش آموزان شرکت کننده در این طرح را آماده سازی نماز خانه و کتاب خانه ، تعمیر میز و نیکمت ، نقاشی کلاس ها، پرده دوزی،تعمیر و شاداب سازی محیط های داخلی و خارجی مدارس عنوان کرد و افزود: از دیگر فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت اجرای طرحی ویژه و جدید با عنوان حیاط پویا و شاداب است .

محمودی هدف از اجرای طرح هجرت را تعامل ، همفکری ، بالا بردن روحیه جهادی ، مشارکت پذیری و احساس مسوولیت عنوان نمود.

وی با بیان این مطلب که با غنی سازی اوقات فراغت برای عموم دانش آموزان در حل مشکل غنی سازی دانش آموزان می توان گام های بسیارموثری برداشت که یکی از این گام ها طرح هجرت می باشد که در طول طرح دانش آموزان با تعامل و همفکری سعی می کنند در رفع مشکلات آموزشگاه ها هرچند جزئی سهیم باشند و در این راه باخلاقیتی که از خود نشان می دهند روحیه و اعتماد به نفس خود را ارتقا می دهند و از فردگرایی مفرط رها شده و اقدام به کارهای گروهی می نمایند که نتایج پرباری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار