اعلام نتایج نهایی مسابقات دوو میدانی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم

با پایان رقابت های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی مسابقات در مواد مختلف اعلام شد.

کد مطلب: ۶۴۸۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، در ماده پرش سه گام پردیس عبدالمحمدی از شهرستان های تهران، رقیه پرویزی از زنجان و مریم کاظمی از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و فهیمه چوگان از گلستان، الهام سرکار از یزد و زهرا اصغری از آذربایجان شرقی نیز در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در ماده پرش طول فاطمه عباسی از خراسان رضوی اول شد، کیمیا پور خلخال از تهران دوم و فرنوش آقایی از یزد نیز به مقام سوم دست یافت، همچنین یگانه میر حسینی از یزد، زهرا هاشمی از چهارمحال بختیاری و مریم محبی از تهران به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در ماده پرش ارتفاع محدثه هاشم زاده از اردبیل، فاطمه فرجی از تهران و ماری ابن علی حیدر از البرز عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و فائزه علیزاده از خراسان رضوی، ملیکا قدیری از البرز و ساجده هاشم پور از شهرستان های تهران نیز به رتبه های چهارم تا ششم دست یافتند.

در ماده پرتاب دیسک محدثه نفر از چهارمحال بختیاری، آیدا خیر و محدثه هاشم زاده هر دو از اردبیل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و فاطمه وحدانی از خراسان شمالی، زینب نوروزی از زنجان و فرزانه سنجری از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه های چهارم تا ششم شدند.

در ماده پرتاب وزنه نگین میرزایی از اردبیل ، نفیسه بحر پیمایی از گلستان و ساناز آذری از آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و غزاله عزت ور از البرز، نگین ریاحی از زنجان و فاطمه امیر زادگان از فارس صاحب عناوین چهارم تا ششم شدند.

در ماده 100 متر بامانع پردیس عبدالمحمدی از شهرستان های تهران، الهام سرکار از یزد و فاطمه فرجی از تهران در رتبه های اول تا سوم قرار گفتند همچنین هدیه عباسی و سید فاطمه علوی هر دو از فارس و مهنا هربی از آذربایجان شرقی رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماه 100 متر پریا حسن زاده از خراسان رضوی، یاسمن معاون از یزد و کیمیا پور خلخالی از تهران صاحب رتبه های اول تا سوم شدند و ماری ابن علیحیدر از البرز، فرزانه قاسمی از خراسان جنوبی و زهرا اصغری از آذربایجان شرقی رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده 800 متر تکتم دستار بندان از خراسان رضوی، فاطمه محمدی از البرز و عاطفه صدر از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند فاطمه امیر زادکانی و فریال سادات حقیقی هردو از فارس و نیلوفر قاسم علیپور از تهران مقام های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده 400 متر، فاطمه داوری یار از کرمان، زیبا وقاری از ایلام و رقیه سید موسوی از شهرستان های تهران رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و نسترن مهبدی از فارس و نازیلا اسماعیلی و زهرا یاری هردو از کردستان رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده 1500 متر زینب نوروزی از زنجان ، بهاره جهان تیغ از خراسان رضوی و شقایق خطیبی از زنجان صاحب عناوین اول تا سوم شدند و زهرا نادری از اردبیل، کیمیا افیونی از چهارمحال بختیاری و زینب آورند از خوزستان به رتبه های چهارم تا ششم دست یافتند.

در ماده پرتاب نیزه نسترن امیری مهر از اردبیل، ملیکا فرازنده از خراسان شمالی و صدیقه صالحی از چهارمحال بختیاری به رتبه های اول تا سوم دست یافتند همچنین شریفه صنوبری از گلستان، بتول دهقانی از یزد و نازپری بصیر از اردبیل نیز عناوین چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار