مدال طلای مسابقات دو و میدانی کشور در دستان دانش‌آموز دختر کرمانشاهی

کرمانشاه (پانا) - دانش‌آموزان دختر کرمانشاهی، در بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور، در رشته دو و میدانی مدال‌های رنگارنگی را با خود به ارمغان آوردند.

کد مطلب: ۸۴۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدال طلای مسابقات دو و میدانی کشور در دستان دانش‌آموز دختر کرمانشاهی

مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت‌و‌گو با پانا گفت: نسا مرادی گروسی، دانش‌آموز توانای کرمانشاهی، توانست مدال خوش‌رنگ طلای این دوره از رقابت‌های کشوری را در ماده پرش طول از آن خود کند و عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات را کسب نماید.

یزدان‌پناه گفت: ورزش غذای جسم انسان است و یکی از عوامل ﺗﺄثیرگذار بر شخصیت و ذهنیت افراد است.

وی افزود: من مطئمن هستم، دانش‌آموزان پر تلاش و دارای پتانسیل این دیار، با پشتوانه‌ی ایمان و اعتماد به نفس و عزت‌مندی خویش، بسیار شدید و شتابان قله‌های موفقیت را فتح خواهند کرد و به دنیا ثابت می‌کنند دختران و زنان ایرانی حرف برای گفتن دارند و مثل عروسک‌های خیمه شب‌بازی و ابزاری در دست سودجویان جامعه غرب نیستند.

یزدان‌پناه اظهار داشت: ورزش باید یکی از اولویت‌های زندگی مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان باشد و به عنوان یک عامل محرک در مقابل سستی و تنبلی، مورد استفاده قرار گیرد.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر همه ما واجب است، زمینه‌ی حضور شاداب کودکان، نوجوانان و جوانان را فراهم آوریم، دانش‌آموزان را جدی بگیریم و با عینک خوش‌بینی، باور کنیم که دانش‌آموزان ما توانایی‌هایی دارند که غیرقابل باور است و فقط باید کشف شوند و آنها را پرورش داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش پایانی سخنان خود گفت: کسب مقام قهرمانی این دانش‌آموز، نمونه و دلیلی بر این ادعاست که دانش‌آموزان ما توانمند هستند.

نسا مرادی گروسی، دانش‌آموز دوره‌ی ابتدایی، در دو و میدانی نیز بعد از خراسان رضوی به مدال نقره ماده 100 متر رسید و پس از وی دانش‌آموز اصفهانی سوم شد. در ماده‌ی پرش ارتفاع، فاطمه بزرگیان پس از دانش‌آموزان اردیبل و تهران به مقام سوم رسید.

بیست و نهمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر کشور دوره‌ی ابتدایی، از 29 تا 31 مردادماه در زمین چمن مجموعه‌ی ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد برگزار شد و در مجموع تیمی، استان کرمانشاه به مقام چهارم کشور بسنده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار