استاندار یزد:

یزد دومین استانی که است که خانه احزاب دارد

استاندار یزد تعامل با احزاب و گروه ها را در استان خوب ارزیابی کرد و گفت: دومین استانی بودیم که خانه احزاب را تشکیل دادیم.

کد مطلب: ۶۴۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، با یاد آوری این نکته که یزد دومین استان بود که خانه احزاب در آن تاسیس شد، خاطر نشان کرد: در ارتباط با احزاب و گروه ها تعامل خوبی داشته ایم، جلسات متعددی با احزاب مختلف داشتیم؛ نسبت به اول که همدیگر را نمی توانستند تحمل کنند در جلسات اخیر هم را تحمل می کنند، نظرات خود را می گویند و آنچه منطقی تر است را پذیرا می شوند.

استاندار یزد با تاکید بر این نکته که ارزیابی عملکرد واقعی دولت را باید از مردم بپرسید، متذکر شد: ارزیابی باید در ارتباط با برنامه های مصوب و دیگری نسبت به عملکردهای گذشته انجام شود.

میرمحمدی در ارتباط با ارزیابی کارنامه دولت در استان نسبت به گذشته، عنوان کرد: گزارش عملکرد دوساله از شهریور 92 تا شهریور 94 را تدوین و چاپ کرده ایم و به صورت کتاب منتشر کردیم تا در اختیار همه قرار گیرد و مورد نقد و بررسی قرار دهند ، موردی هم در این ارتباط گزارش نشده است. عملکرد چهار ساله دولت را هم در زیر چاپ داریم که منتشر خواهد شد تا هرکس نظری دارد اعلام کند.

استاندار یزد با اشاره به اقداماتی مانند ثبت جهانی یزد ،تاسیس شعبه پژوهشگاه رویان که در هیچ استانی تاسیس نشده است ، اعلام کرد: در مجموع نسبت به گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. نسبت به برنامه های مصوب با توجه به میزان تامین و تخصیص اعتبار ؛ تا جایی که تامین اعتبار شده خوشبختانه همه کارها انجام شده است، مواردی که اعتبارش تامین نشده از لحاظ پیشرفت کار دچار عقب ماندگی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار