سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان هم‌اکنون در حال انجام است

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امسال 15 هزار نوآموز پیش دبستانی را در پایگاه‌های سنجش سلامت پذیرش و بررسی کنیم.

کد مطلب: ۶۴۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان هم‌اکنون در حال انجام است و پایگاه‌های سنجش سلامت تا شهریور ماه نوبت‌دهی می‌کنند .

وی افزود: پس از پایان کار سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، کار سنجش نوآموزان پیش دبستانی آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم این روند از شهریور ماه آغاز شود .

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امسال 15 هزار نوآموز پیش دبستانی را در پایگاه‌های سنجش سلامت پذیرش و بررسی کنیم و خانواده‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به پیش دبستانی که فرزند خود را در آنجا ثبت‌نام کرده‌اند برای سنجش سلامت متقاضی شوند .

کریمی با اشاره به اینکه نوآموزان از طریق مراکز پیش دبستانی، نوبت دهی و به پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارجاع داده می‌شوند، عنوان کرد: سال گذشته 7 هزار نوآموز پیش دبستانی را در پایگاه‌های سنجش سلامت بررسی کردیم .

وی افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت، نوآموزان از لحاظ سلامتی چشم، گوش، حلق و بینی، قد و وزن و آمادگی تحصیلی معاینه و در نهایت شناسنامه سلامت برای کودکان، صادر می‌شود ضمن اینکه این شناسنامه الزامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار