باحضوروزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی؛

33 پروژه بهداشتی و درمانی در استان اردبیل افتتاح شد

در ادامه سفر وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به اردبیل ۳3 پروژه بهداشتی و درمانی در استان اردبیل بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۴۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در آیین افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام خمینی (ره) کوثر اظهار کرد: هدف از افتتاح 33پروژه در سطح استان ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است .

وی با تبریک روز اردبیل گفت: امیدوارم افتتاح پروژه‌ی بیمارستان امام کوثر پاسخ‌گوی نیاز مردم این منطقه شده و رضایت مردمی را کسب نماید .

وزیر بهداشت و درمان با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله خلخالی افزود: در حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته‌ای انجام شده و همچنان در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد داشت .

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت مدیریت منابع مختلف باید وجود داشته باشد بیان کرد: مشکلات در حوزه بهداشت ودرمان فقط ساختمان و تجهیزات نیست و دانش و مهارت برای تشخیص بیماری‌ها نیز از ضروریات است .

وی عنوان کرد: جمعیت ایران بالغ بر ۸۰ میلیون نفر است و ۴۶۰ شهر فعال در حوزه خدمات بهداشتی هستند و هریک از این شهرها نیاز به تخصص، فوق تخصص ودستگاه‌های سی تی اسکن و سایر دارند و از این رو بتدریج و با صبوری مردم تلاش برای ارتقای خدمات سلامت پیش خواهیم رفت .

وزیر بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی با تاکید براینکه بانگاهی ملی و نه استانی به حوزه سلامت بنگریم و داشته‌هایمان را قدر بدانیم افزود: اردبیل یک شهر بهداشتی است و زیرساخت‌های بهداشتی کافی دارد و امیدواریم با افتتاح پروژه‌های

افتتاح ۹ مرکز خدمات جامع شهری و روستایی در اردبیل بااعتبار ۴۲ میلیارد ریال و بلوک زایمان ولایت و مرکز بهداشتی درمانی گرمی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از پروژه‌هایی بودند که همزمان با افتتاح بیمارستان امام کوثر درسفر وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

در جریان این سفر 33 طرح بهداشتی و درمانی با 570 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان های مختلف استان اردبیل به بهره بردای رسیدکه مهمترین این طرح ها بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر در جنوب اردبیل بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار