تجهیز تمام بیمارستان های شهرستان ری به اتوکلاو

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با بیان اینکه بیمارستان های شهرستان ری از نظر مدیریت پسماند و فاضلاب مشکلی ندارند، گفت: ۱۷۹واحد از ابتدای سال تاکنون پایش شده و تمام بیمارستان های شهرستان ری به اتوکلاو مجهز هستند.

کد مطلب: ۶۴۴۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، زهره عبادتی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۷۹ واحد صنعتی، صنفی و خدماتی پایش شده است، اظهار کرد: از این تعداد برای حدود ۹۶ واحد، اخطاریه صادر شده است و ۱۲ واحد شامل واحدهای سنگشویی و واحدهای بازیافت پلاستیک با توجه به اخطاریه های صادر شده جمع آوری شدند.
وی ادامه داد: از ۵۳ واحد نمونه برداری فاضلاب گرفتیم و از هفت واحد با هماهنگی آزمایشگاه اداره محیط زیست استان تهران نمونه برداری هوا انجام دادیم.
رییس اداره محیط زیست ری افزود: برخی واحدها به دلیل رعایت مسائل زیست محیطی نیاز به سنجش و پایش مدام ندارند ولی بعضی دیگر مانند واحدهای آب بر اعم از قالیشویی ها و واحدهای بازیافت پلاستیک نیاز به پایش مداوم دارند و چنانچه مجوز نداشته و آلاینده باشند باید جمع آوری شوند.
عبادتی در ادامه تصریح کرد: چهار بیمارستان و مرکز درمان در سطح شهرستان ری داریم که همه آن ها مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب و در بحث پسماند مجهز به سیستم اتوکلاو هستند و توسط اداره محیط زیست پایش می شوند.
/ خبرنگار : هانیه رمضانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار