نشست کمیته مناسب سازی اماکن و معابر عمومی ری

نخستین نشست کمیته مناسب سازی اماکن و معابر عمومی با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهاد های اجرائی مرتبط شهرستان ری در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۴۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهرستان های تهران ، سید محمد رحیم فاضلی نژاد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری،ضمن ارائه عملکرد خدمات بهزیستی در راستای مناسب سازی در شهرری با اشاره به اینکه شهر نباید خودش را بی نیاز از مناسب سازی ببیند، خاطرنشان کرد: نگاه ما به بحث مناسب سازی معابر نباید محدود به معلولان شود، بلکه معابر و گذرگاه های شهر باید بدون مانع طراحی و ساخته شود چرا که علاوه بر معلولان، شهروندان عادی نیز در گذر عمر و در مقطع سالمندی نیاز به محیطی بدون عوارض و مانع دارند تا بتوانند بدون نگرانی و زحمت در سطح شهر تردد کنند.
در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان شهرداران، بخشداران، سازمان نظام مهندسی و بنیاد مسکن، گزارشی از اقدامات و روند اجرای برنامه های مناسب سازی معابر ارائه و مشکلات و معضلات پیش رو برای رفع موانع مناسب سازی معابر را مطرح کردند.
نماینده شهرداری منطقه بیست از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۵ برای بهسازی و مناسب سازی معابر منطقه خبر داد و گفت: به همین میزان بودجه نیز در سال جاری برای مناسب سازی معابر منطقه ۲۰ اختصاص یافته است.
وی همچنین از مناسب سازی محدوده درب شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به عنوان یک مرکز زیارتی و پر تردد خبر داد و گفت: مناسب سازی عابر بانک، دارالشفاء و سرویس های بهداشتی برای عبور معلولان و سالمندان انجام شده است.
/ خبرنگار : هانیه رمضانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار