در جلسه ستاد برنامه ریزی تبریز۲۰۱۸ عنوان شد:

پنج مسیر گردشگری برای تبریز2018/لزوم تدوین تقویم کاری

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: برای تبریز 2018 باید تقویم کاری تهیه شود و شهرداری تبریز 14 برنامه عملیاتی برنامه ریزی کرده است که انجام خواهد داد.

کد مطلب: ۶۴۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه ستاد برنامه ریزی تبریز2018 گفت: برای تبریز 2018 باید تقویم کاری تهیه شود و شهرداری تبریز 14 برنامه عملیاتی برنامه ریزی کرده است که انجام خواهد داد که اولین کار که برای جذب گردشگر انجام می شود برند سازی است که از اول دی ماه تا پایان2018 انجام می گیرد و دیگری برگزاری اجلاس شهرداران منطقه قفقاز و شهرداران شهر های خواهر خوانده و کلانشهر ها است که در خرداد97 برگزار می شود.

وی افزود: همچنین از مهر ماه تا دی ماه آماده معرفی برترین های جشنواره ایده های برتر هستیم و جلسه شهرداران جهان اسلام نیز در اردیبهشت ماه 97 در تبریز برگزار خواهد شد و جشنواره عکس فیروره با موضوع تبریز 2018 و جشنواره تبریزیم با موضوع خیابانی در سطح بین المللی از برنامه های شهرداری برای سال97 است.

در ادامه معاون عمرانی شهرداری تبریز نیز افزود: اگر گردشگران به تبریز آمدند ما نباید محله های نظیر ولیعصررا به آن ها معرفی کنیم باید بافت های قدیمی تبریز را به آن ها معرفی کنیم. بازار تبربز یک بافت قدیمی و میراث فرهنگی است که باید به آن توجه شود و بازسازی، کف سازی و مرمت شود. پیاده راه بازار،یک پتانسیل بزرگ است و همچنین پیاده راه هایی باید در سطح شهر ساخته شود و خانه های قدیمی تبریز مرمت و بازسازی شود. خانه های قدیمی که برای مثال در راسته کوچه هست.

محمد حسین اسحقی ادامه داد: اماکن بزرگی همچون مقبره الشعرا و در کنار آن موزه قاجار، پتانسیل بزرگ برای ما است و 5 مسیر گرشگری در نظر گرفتیم. همچنین پارک موزه دفاع مقدس باید تجهیز شود تا با برنامه هایی که در آنجا برگزار خواهد شد بتواند تبریز شهید پرور را به گردشگران معرفی کند.

وی اظهار داشت: فعالیت های شهرداری را در عینالی به عینه مشاهده می شود و همچنین خیابان های سطح شهر آسفالت شده و دیگر مانند گذشته از وضیت خیابان ها انتقاد نمی شود.

خبرنگار:آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار