مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در حوزه دختران بازده مضاعفی دارد

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در حوزه دختران بازده مضاعفی به دنبال دارد.

کد مطلب: ۶۴۳۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،محمدرضا مسیب زاده در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی دختران در اردبیل افزود: دختران نیمی از جامعه دانش آموزی را تشکیل می دهند وسرمایه گذاری برای تربیت آنان نتیجه دوبرابری به دنبال خواهد داشت .
وی با اشاره به نزول سوره کوثر برای پیامبر (ص) گفت: این سوره طبق تفسیر علما به معنای خیر کثیر برای پیامبر بوده و دختران نیز برای جامعه خیر کثیر محسوب می شوند .
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: دختران علاوه بر نقش دانش آموزی و عضو اجتماع بودن در خانواده نیز مسئولیت تربیت فرزندان را بر عهده دارند که با تربیت نیکو می توانند ثمرات بسیاری در جامعه آینده داشته باشند .
مسیب زاده به اجرای برنامه های مختلف اعتقادی و دینی در آموزش و پرورش برای تربیت نسل سالم اشاره کرد و افزود: تربیت اعتقادی مبنای تمامی فعالیت های مرتبط با آموزش و پرورش اعم از علمی و فناوری می باشد .
وی گفت: توانمندسازی نیروی انسانی بر اساس اعتقادات و باورهای اسلامی از الویت های آموزش و پرورش است .
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش به اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در این سند تمامی مباحث اعتقادی و اخلاقی در رشته های مختلف علمی مورد تاکید قرار گرفته است .
مسیب زاده با بیان اینکه دانش اموزان شرکت کننده از بین هفت میلیون دانش آموز در سراسر کشور به این دوره از مسابقات راه یافته اند ، گفت: تعداد 960 دانش اموز از 32 استان کشور به این دوره از مسابقات راه یافته اند که 480 نفر از آنان دانش آموزان دختر هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار