برگزاری دوره های ضمن خدمت معاونین پرورشی در ناحیه یک ری

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش ناحیه یک ری از آغاز دوره های آموزشی ضمن خدمت معاونین پرورشی و دبیران تربیت بدنی در ناحیه یک ری خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۱۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، دوره های آموزشی و توانمند سازی ضمن خدمت معاونین پرورشی و دبیران تربیت بدنی ناحیه یک ری در سالن جلال ال احمد اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حال برگزاری است.

ا ین دوره ها طی چهار جلسه با تدریس بهروز نصیری ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری آغاز و جلسات سوم و چهارم نیز در سالن جلال احمد برگزار می گردد.

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در رابطه با اهمیت این دوره ها گفت: پیشرفت و بالندگی هر کشور به انسان‌های آن کشور بستگی دارد و نیروی انسانی کارامد و با دانش است که یک جامعه را بالنده و پیشرفته می‌گرداند.

وی در ادامه افزود:فرایند آموزش و به‌سازی از فعالیتهای ضروری و پیگیر برای تطبیق نیروی انسانی با شرایط متغیر سازمان و محیط می‌باشد و آموزش، ابزاری است که به وسیله فنون و روشهای مختلف، مدیران را در اداره سازمانها یاری می‌رساند.

قاسمی پور گفت : ایجاد یک نظام اداری مطلوب و مناسب، تا اندازه زیادی به کمک آموزش و ارتقاء توانمندی‌های نیروی انسانی امکان‌پذیر است.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار