کارگروه اجتماعی ،کمیته عفاف وحجاب وستادصیانت ازحقوق شهروندی برگزارشد

جلسه کارگروه حجاب و عفاف با حضور فرماندارومدیر کل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری ودیگر اعضا تشکیل گردید .

کد مطلب: ۶۴۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی جلسه کارگروه اجتماعي ،کميته عفاف و حجاب و ستاد صيانت از حقوق شهروندي با حضور محمدجواد فلاحي فرماندار شهرستان سربیشه ،عصمت محمودي مدير كل محترم دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و ديگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري تشكيل گرديد .

فرماندار شهرستان در این جلسه گفت :آنچه امروز در جامعه وجود دارد و باعث آزار همه ما می گردد آسيب اجتماعي است واين سمن ها هستند که مي توانند با کمك خود به دولت ،از معظلات اجتماعي جلوگيري نموده و آن را كاهش دهند ،همه ما بايد كمك كنيم تا بتوانيم بخشي از معظلات راحل نماييم

محمد جواد فلاحی افزود: باید رفتارو کردار همه ما طوري باشدتا برآيند آن موجبات رضايتمندي مردم از نظام اسلامي را افزايش دهدو همه بايد تلاش نماييم تابتوانيم نشاط اجتماعي در شهرستان ايجاد کنيم وبدين وسيله بخشي از آسيب هاي اجتماعي را به كنترل در آوريم .

وی افزود :توجه به کانون های پرورش فکري كودكان و نوجوانان ،حمايت و نگاه عالمانه و كمك خير خواهانه به آن مي تواند موجبات شكوفا شدن استعدادهاي فرزندان اين مرزو بوم را فراهم آورد و ضمن پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اقدامي در راستاي كسب و توجه به مقوله علم و فرهنگ باشد .ايشان در پايان از همه دستگاهها خواستند تا برنامه هايي كه در خصوص كاهش آسيب هاي اجتماعي دارند را ظرف هفته آينده به فرمانداري ارائه نمايند .

در ادامه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري نيز مسئله تکريم از مردم و شهروندان رابه عنوان يكي از وظايف مهم برشمرد و افزود: در اين ستاد ارزيابي از شايستگي مامسئولين در خصوص تكريم ارباب رجوع اتفاق مي افتد ،ارتباط با خانواده كارمندان يكي از كارهايي است كه بايد صورت گيرد .

محمودی افزود: استان خراسان جنوبی در بحث عفاف و حجاب در بين رتبه هاي برتر کشور قرار دارد مابايد به معناي واقعي خدمتگزار مردم باشيم و رويکرد ترغيب و تشويق بايد در اولويت عفاف و حجاب شهروندان قرار گيرد .

وی سمن ها را بازوان ادارات دولتی برشمرد و از دستگاههاي استان و شهرستان خواست تا به سمن ها کمک كنند و سمن ها نيز گزارش كاري خود را به فرمانداري اعلام نمايند .

همچنین در پایان اين جلسه با حضور معاون سياسي و اجتماعي شهرستان ،مدير کل محترم دفتر امور اجتماعي و فرهنگي ديدار با دوخانواده مددجوي کميته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه صورت پذيرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار