مسئول مطبوعات اداره‌کل ارشاد استان گلستان

انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان گلستان شهریورماه برگزار می‎شود

انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان در شهریور ماه امسال به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۳۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،ایرج رمضانی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان اظهار داشت: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان در شهریور ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان گلستان قبل از شرکت در انتخابات باید در سامانه ثبت‎نام کنند، تصریح کرد: مدیر مسئولان، صاحب امتیازان، سرپرستی‎های نشریات سراسری در حال فعالیت، نیاز به دریافت سوء پیشینه ندارند.

مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تاکید کرد: تا به امروز نزدیک به 40 نفر از اصحاب رسانه استان گلستان متقاضی عضویت به صورت الکترونیکی در خانه مطبوعات بودند که عضویت آنها تائید شده است.

رمضانی افزود: پیش‎بینی ما این است که بین 200 تا 250 نفر از اصحاب رسانه استان گلستان با توجه به گسترش فعالیت‎های رسانه‎های مکتوب و مجازی می‎توانند در خانه مطبوعات ثبت‎نام کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان گلستان هر چه زودتر نسبت به ثبت‎نام خود اقدام کنند، افزود: افرادی که متقاضی نامزدی برای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان هستند هم در زمان مقرر باید در سامانه به صورت الکترونیکی ارائه درخواست دهند.

مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه کارمندان دولت نیاز به بیمه رسانه‎ای ندارند، افزود: در شهریور ماه با انتخابات اعضای خانه مطبوعات 7 نفر را به عنوان هیئت مدیره که متشکل هستند از 3 خبرنگار، 2 مدیر مسئول ، یک نفر به عنوان نماینده خبرگزاری‎ها و یک نفر به عنوان نماینده سرپرستی‎های روزنامه‎های سراسری هستند، انتخاب می‎کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار