مدیر کل ورزش و جوانان فارس؛

رونق ورزش در لامِرد کمک بزرگی به ورزش کشور و فارس می کند

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در سفر یک روزه خود به لامرد از راه اندازی پایگاه قهرمانی جنوب فارس در این شهرستان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۹۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حیدر علی کامیاب در سفر یک روزه خود به همراه کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان فارس از پروژه های نیمه تمام شهرستان لامِرد بازدید کرد و گفت: رونق گرفتن ورزش در شهرستان لامرد می تواند کمک بسیاری به ورزش کشور و استان کند چرا که این شهر یکی از شهرستان های خوب و مستعد استان در تمامی رشته های ورزشی و صاحب مقام های خوب استانی است.


مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه یکی از برنامه های ما آماده سازی زیر ساخت های ورزشی در شهرستان های مستعد همچون لامرد است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه های نیمه تمام شهرستان لامرد برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که تا پایان سال 96 تمامی پروژه های نیمه تمام به بهره برداری و در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.


وی با اشاره به اینکه اعتبارات و پیگیری مراحل اجرایی 2 پروژه ملی شهرستان لامِرد را خود اداره کل ورزش و جوانان فارس برعهده می گیرد، افزود: یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن در مجموعه ورزشی لامرد است که ما به دنبال اختصاص اعتبارت لازم برای اجرایی کردن این 2 پروژه هستیم.


کامیاب با بیان اینکه مردم منطقه لامرد نگران سه پروژه نیمه تمام لامرد و بخش های تابع آن نباشند، خاطر نشان کرد: سالن شهدای رمضان نیاز اساسی مردم این شهر است چرا که این سالن یک سالن مسابقه ای ویژه ورزش های توپی همانند فوتسال ، هندبال و ... است.


این مقام مسول از بهره برداری سالن ورزشی روستای چاهکور بخش علامرودشت در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی 2 روستای چاهکور و کمالی بخش علامرودشت در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


مدیر کل ورزش و جوانان فارس به حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های خوب و ارزنده دکتر علوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، سه سالن توپی و پنج زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان های لامرد و مهر ایجاد خواهد شد.


وی ادامه داد: محل اعتبارات مجموعه های ورزشی که وزیر ورزش و جوانان دستور داده تا از محل 27/0 ارزش افزوده ای است که از ابتدای برنامه ششم به ورزش تعلق گرفته است.


کامیاب با بیان اینکه زمین های چمن مصنوعی کمتر از 2 ماه به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: زمین های چمن مصنوعی دارای امکاناتی از قبیل نور، رختکن و... است که می تواند برای رفاه جوانان بسیار موثر واقع شود و همچنین برای احداث این نوع زمین های مینی فوتبال در روستا ها، اداره کل ورزش و جوانان هم نیز می تواند سه الی چهار زمین نیز در این شهرستان احداث کند.


مدیر کل ورزش و جوانان فارس در خصوص پروژه نیمه تمام ورزشی وزرات نفت، اذعان کرد: خوشبختانه وزرات نفت در شهرستان لامرد یک پروژه نیمه تمام ورزشی دارد که این پروژه شامل استخر سرپوشیده و سال های تخصصی است.


وی ابراز کرد: با رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته این مجموعه به اداره ورزش جوانان اختصاص داده شده است که شهروندان و کارکنان وزرات نفت می توانند از خدمات این مجموعه بزرگ و تخصصی ورزشی استفاده کنند.


کامیاب با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید، گفت: مناقصه و پیمانکار این پروژه مشخص شده و برای اتمام پروژه نیمه تمام ورزشی نفت 10 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.


وی همچنین از راه اندازی پایگاه قهرمانی جنوب فارس در لامرد خبر داد و گفت: با توجه به مجموعه ورزشی وزارت نفت، تجهیزات ورزشی و امکان حضور مربیان ورزشی فراهم خواهد شد و تمامی ورزشکاران برای معرفی ورزش های قهرمانی در جنوب فارس می توانند به این پایگاه مراجعه کنند و استعداد های ورزشی شناسایی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار