معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

برنامه اشتغال فراگیر دولت، در کردستان تشریح و تبیین می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گفت: برنامه اشتغال فراگیر دولت، در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سال 96، تشریح و تبیین و وظایف دستگاه ها و بخش های مختلف در استان مشخص و ابلاغ خواهد شد.

کد مطلب: ۶۳۹۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در این خصوص اظهار داشت: برنامه اشتغال فراگیر که در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده برای اشتغالزایی 970 هزار نفر در سال جاری، هدفگذاری شده است.

وی افزود: این برنامه شامل طرح های کارورزی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشوق های کارفرمایی و توسعه رسته های منتخب به میزان 5 هزار میلیارد ریال است.

فیروزی در خصوص محل تامین اعتبار اجرای برنامه اشتغال فراگیر، گفت: اعتبارات لازم از طریق صندوق توسعه ملی تامین و تا 15 تیرماه ابلاغ خواهد شد و بانک مرکزی نیز موظف شده نسبت به تعیین سهمیه تسهیلات بانکی مورد نیاز به میزان 200 هزار میلیارد ریال و ابلاغ به شبکه بانکی ظرف مدت 10 روز اقدام کند.

معاون استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی ذیربط موظفند یکی از مدیران ارشد خود را به عنوان مسئول هماهنگی اجرای برنامه اشتغال فراگیر در آن دستگاه، تعیین و معرفی کنند.

فیروزی در پایان یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف گردید نسبت به پایش و نظارت بر اجرای برنامه اشتغال فراگیراقدام و هر سه ماه یکبار به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار